אודות עולם השוקולד של מיקי

בדף זה תוכלו קבל מידע על איך התחיל עולם השוקולד של מיקי. בנוסף תוכלו להכיר קצת אותי – מיקי. איך הגעתי לעבודה עם שוקולד ומה מוביל אותי להמשיך עד היום.

מיקי

שלום לכולם,

הבחור מצד ימין זה אני – מיקי. שנים שאני עובד בתחום השוקולד. מעביר סדנאות, קורסים ומוביל דור חדש של אנשים המתעסקים בחומר הגלם – שוקולד.

לפני שנים רבות סיימתי תואר ראשון במשפטים. אפילו עבדתי שנים רבות בתחום הפלילי. ואז הגיע התיק שלאחריו החלטתי לעשות טוויסט במקצוע.

כולם יודעים שכדי להתעסק בתחום הפלילי צריך המון אומץ, העבודה הינה מול משפחות פשע ופושעים רבים שתמיד יודעים מה הולך להיות הצעד הבא שלך.

עבדתי על תיק שלא אוכל לחשוף את הדברים אך בסוף תיק זה הבנתי שעריכת דין היא לא בשבילי ופניתי לדבר השני שאני הכי אוהב – שוקולד.

כך התחלתי להכיר את התחום המופלא של השוקולד. כל האנשים אשר פגשתי לאורך הדרך חולקים גם כן את האהבה העצומה שיש לי לשוקולד ולכן היה לי כיף להמשיך וללמוד גם על חומר הגלם וגם איך בעצם ניתן להקל על דור ההמשך ולהכשירם כראוי.

פגשתי במהלך דרכי סוגים שונים של אנשים. רובם היו עם זיקה מסוימת לאכול, מכולם הצלחתי ללמוד ואת חלקם גם הצלחתי לרגש דרך האוכל – קינוחי השוקולד המתוקים, המיוחדים והמרגשים.

לסיכום אתאר כמה מהשאיפות שלי לעתיד. אני חולם על עולם שיהיה טוב יותר. כמובן שהאוכל בכלל והקינוחים בפרט היא דרכי להגיע לעולם כזה. מאחל לעצמי ולהגיע ולגעת בכמה שיותר אנשים אם זה דרך לימוד או אם זה דרך הקינוחים.

שיהיה לכולם המשך יום מתוק,

מיקי.