אומן חושים מומלץ

מאז ומעולם יוחסו לאנשים מסוימים יכולות על טבעיות. אנשים אלו התהדרו ביכולת לקרוא מחשבות, לחדור לנפשות של העומדים מולם, ואף לגרום לאנשים לעשות דברים בניגוד לרצונם.

כמובן שהאנושות התקדמה מאז מבחינות רבות, אולם הריגוש הנלווה למופע של אומן חושים הוא משהו הקיים עד היום, ואף הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות. אומן החושים מציג מגוון מרשים של יכולות ותרגילים, ולנו נשאר רק לשבת בכיסאות ולהנות ממופע אדיר.

 

מה זה אומר בכלל אומן חושים?

אז ראשית בואו נבין במה מדובר. אומן חושים הוא אדם אשר מציג יכולות מנטליות מיוחדות. אומן החושים מציג תרגילים בהם הוא קורא מחשבות של אנשים מתוך הקהל, שולט במוחם, מסוגל לתקשר בצורה טלפתית וכדו’. אומן החושים מציג יכולות פאראפסיכולוגיות, כלומר יכולות על טבעיות מבחינה מנטלית. לפרטים נוספים היכנסו לכתבה המפורטת: https://www.0404.co.il/?p=748496 .

 

אומן חושים וקוסם זה אותו דבר?

מקובל לחלק בין אומן חושים לקוסם בצורה הבאה: בעוד שקוסם מציג קסמים באמצעות חפצים פיזיים כגון קלפים, חישוקים, חבלים, כובעים, כוסות וכדורים, אומן החושים מתמקד בתחום הפסיכולוגי מנטלי כמו קריאת מחשבות, טלפתיה, שליטה מוחית וכדו’.

כפי שניתן להבין מקצועות אלו חופפים בתחומים רבים, ופעמים קרובות קוסמים הם גם אומני חושים, ואומני חושים הם גם קוסמים.

 

האם כל אחד יכול להפוך להיות אומן חושים?

אומן החושים נדרש להחזיק מספר תכונות בסיסיות – חלקן נרכשות וחלקן מולדות. התכונה החשובה ביותר אצל אומן החושים היא יכולת העמידה מול קהל, וכן רמה תקשורתית גבוהה. בנוסף, אומן החושים צריך להיות בעל יכולת אילתור, הומור, חדות, זריזות ידיים, יצירתיות ועוד ועוד. כמובן שתכונות אלו הינן הבסיס, וכל אומן יכול להתפתח בתחומים רבים נוספים.

 

איך נעשים אומן חושים?

כאמור לעיל, אומן חושים נדרש למספר תכונות בסיסיות ועל גביהן ניתן ללמוד להיות אומן חושים. ישנם קורסים רבים ללימוד תחום המנטליזם ואומנות החושים, ואתרי אינטרנט רבים מציעים לימודים ברמה כזו או אחרת של התחום. בנוסף, ישנם ספרים רבים מהם ניתן ללמוד על התחום.

כמובן שהדבר החשוב ביותר הינו אימון, בכל צורה ובכל דרך שניתן להשיג. אומנות החושים דורשת אימון ותרגול של שנים רבות עד להגעה לרמת ביצוע מושלמת.

 

האם אומן חושים מתאים לכל הגילאים?

אומן חושים מקצועי ומנוסה מסוגל להתאים את עצמו לקהל היעד. עם זאת, חשוב להבין כי אומן החושים מציג תרגילים אינטליגנטיים באופן יחסי ועל כן אינו מתאים לילדים קטנים מאד. באופן כללי כדאי להזמין אומן חושים לקהל מגיל 10 ומעלה פחות או יותר.

 

לאיזה סוגי אירוע מתאים אומן חושים?

כפי שכבר אמרנו, אומן חושים טוב מסוגל להתאים את עצמו למגוון רחב מאד של קהלים ואירועים. ניתן להזמין אומן חושים למסיבות שחרור, ימי הולדת, מסיבות רווקים, בר מצווה, ימי גיבוש לצוות עובדים, מסיבות משפחתיות, ועוד מגוון חגיגות ואירועים. כדאי להסביר לאומן החושים מראש מהו האירוע אליו הוא מוזמן, על מנת שיוכל להתאים את המופע שלו לאירוע שלכם בצורה מושלמת.

קוסם

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קלפים
אירועים
הופעה של אמן חושים בזום? האם זה אפשרי?

במהלך תקופת הקורונה התרגלנו לכך שבמקום ללכת עם חברים או המשפחה להופעה של הלהקה האהובה עלינו, הצגה טובה או מופע סטנד אפ בבר השכונתי, אנחנו יושבים בבית ומשתתפים באירוע דרך

מטבעות ושטרות
אירועים
איך לחסוך לבר מצווה של הילד הראשון

שלוש עשרה שנים חלפו להן כלא היו, והנה הבן הבכור שלכם הגיע לגיל מצוות. את הגיל המכובד אתם רוצים לחגוג, כמובן, בחגיגות ענק שיכללו חגיגה נפרדת עבור המשפחה, עלייה לתורה

לשכור גנרטור
אירועים
האם ניתן לשכור גנרטור לאירוע?

אם אתם צפויים לארגן אירוע ויש לכם צורך בגנרטור, כדאי שתדעו שאתם לא צריכים בהכרח לערוך קנייה של גנרטור שיתפוס לכם מקום רב בבית או במחסן. יצאנו לבדוק במיוחד בשבילכם

לשכור דוכני מזון באירוע הבא שלך
אירועים
7 סיבות להשכרת דוכני אוכל באירוע הבא שלכם

אוכל ממלא תפקיד מרכזי בכל אירוע, בין אם זה פסטיבל, מפגש תאגידי או חגיגה קהילתית. בעוד שאפשרויות קייטרינג מסורתיות הן לרוב פופולריות, השכרת דוכני מזון לאירועים יכולה להיות מחליף משחק.