איינדהובן – בירת העיצוב של הולנד

מי שמכיר את איינדהובן שבדרום הולנד מכיר את העיר בעיקר בזכות מועדון הכדורגל המוצלח שלה, אך מרבית המגיעים למקום עושים זאת במקרה וללא כל הכרות מוקדמת וזאת על מנת לצאת ממנה לאתרים הפופולאריים הנמצאים בקרבתה.

אך האמת היא שלפני שחוקרים את סביבתה, איינדהובן היא יעד שמומלץ להקדיש לו כמה ימים בפני עצמו.

באיינדהובן, העיר המוכרת כ”בירת העיצוב” של הולנד, תוכלו להנות משלל אטרקציות ופעילויות ובמיוחד חובבי המוזיאונים וגם מי מכם שמטייל עם ילדים, ימצאו שפע של דברים לעשות.

את תואר “בירת העיצוב” קטפה העיר בזכות שבוע העיצוב המתקיים בה מדי שנה בחודש אוקטובר, בו מבקרים מאות אלפי תיירים ומקומיים ואלפי מעצבים ואדריכלים מציגים בו את יצירותיהם.

בתקופה זו שוטפים את העיר המוני מבקרים והאווירה בה צעירה ותוססת למדי אך אין  אווירה זו זרה לתושבי המקום שכן לאורך השנה כולה מתקיימים בעיר אירועים ופסטיבלים רבים המושכים אליהם קהל שמח במיוחד.

 

פסטיבלים ואירועים באיינדהובן

מדי שנה בחודש אוגוסט מארחת איינדהובן את פארק הילאריה בו מתקני שעשועים, קרקס ואמני פעלולים, הופעות, דוכני אוכל ומשחקים ואלפי מבקרים מחויכים המסתובבים בין אלה כשצמר גפן מתוק בידם והם מלאי אנרגיה ומצב רוח מרומם.

בחודש נובמבר נערך בעיר פסטיבל גלואו (בתרגום חופשי: זוהר) – פסטיבל אור בו אמני אור מקומיים ובינלואמיים מציגים את עבודותיהם. במהלך ימי הפעילות של הפסטיבל גם המבנים והאתרים המרכזיים של איינדהובן מוארים בתאורה צבעונית מיוחדת ובעיקר לאחר החשיכה ניתן להבחין במראות יחודיים מרהיבים ופוטוגניים.

 

אטרקציות נוספות באיינדהובן

אומנם מתקיימים בעיר פסטיבליים ואירועים רבים אך אם במקרה הגעתם לאיינדהובן שלא במועד בו מתקיימות בה חגיגות מיוחדות, תוכלו להנות מקניות, מוזיאונים, כדורגל, אוכל ופארקים ירוקים. בין היתר:

מוזיאון פיליפס השייך לחברת החמשל והאלקטרוניקה ומציג את מוצרי החברה החל מהקמתה ועד היום – נורות חשמל, תקליטורים ושלל מוצרים חדשניים ומשוכללים. בנוסף לתערוכה מתקיימות במקום גם פעילויות המשתפות את קהל המבקרים וירתקו בעיקר את הקטנטנים.

אוהדי הכדוגל יוכלו לרכוש כרטיסים למשחק או פשוט לבקר באצטדיון של קבוצת הכדורגל פ.ס.וו איינדהובן ובמוזיאון הנמצא בו המציג את הישגיה המרשימים של הקבוצה המוצלחת.

לחובבי השוטטות העירונית מומלץ לכתת רגליהם לרובע דה ברגן העתיק והקסום, בו גלריות של אמנים מקומיים, חנויות מיוחדות, קטנות ומטריפות ובתי קפה חמימים. זהו הרובע האומנותי של העיר איינדהובן והוא מלא בחן ייחודי לו.

אחרי כל ההליכות וודאי תרצו לטעום דבר מה, אז יהיה זה זמן מצוין להגיע לשוק האוכל המקורה, שוק הט וים, בו דוכני אוכל רבים ומגוונים כך שכל אחד יוכל למצוא את עצמו – ירקות ופירות, בשר, דגים וגבינות וגם משקאות אלכוהוליים שישמחו את לבכם.

אפשרות נוספת היא לערוך פיקניק בחיק הטבע. אם אופציה זו קורצת לכם, תוכלו לבקר באחד הפארקים המקומיים כדוגמת שמורת הטבע בה נמצא פארק גנפר על גדות הנהר, המציע שבילי הליכה, גן בוטני, זירת החלקה על הקרח, טחנות קמח ושלל אטרקציות נוספות לכל המשפחה.

אם כך ניתן לסכם כי באיינדהובן יש הכל מהכל – עיצוב ססגוני, כדורגל משובח, אוכל נפלא, מוזיאונים, הופעות ואטרקציות נוספות לכל המשפחה ובל נשכח – טיסות ישירות מישראל שהופכות את הלבטים לבחירה פשוטה: בואו לבקר!

 

מלונות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אירוע מושלם
אירועים
כל מה שתצטרכו בשביל האירוע המושלם

חוגגים אירוע משמח בקרוב? הכירו את שמוליק חזן, צלם אירועים מקצועי שמעניק לכם יותר. כדי שהאירוע המרגש יהפוך למזכרת נהדרת עבורכם ועבור כל מי שהשתתף תוכלו לבחור להעניק לאורחים שלכם

מה כדאי לאכול בעבודה

אתם מוצאים את עצמכם מבלים שעות בעבודה ולא תמיד עוצרים לאכול? אם כך, כדאי שתדעו שעל ארוחת צהריים טובה לא כדאי לכם לוותר. מה שכן, לא תמיד פשוט לענות על

שוקולדים
אירועים
ארגון סדנת שוקולד מא’ ועד ת’

מתכננים לארגן סדנת שוקולד בקרוב? להלן כל הצעדים לארגון של סדנת שוקולד – מא’ ועד ת’.   ארגון סדנת שוקולד: המדריך המלא אם אתם מתכננים לארגן סדנת שוקולד בקרוב לכבוד