איך תדאגו לארח בבית אירועים בצורה מושלמת

אירוח מושלם הוא השאיפה של כל אחד מאתנו. אנחנו הרי רוצים להיות בטוחים בכך שהאורחים שלנו יצאו מביתנו בהשתאות תוך שיחות בלתי פוסקות שנוגעות לאירוח הנפלא שהם חוו. מדריך זה יציג בפניכם את 4 הטיפים שיובילו לאירוח מושלם. הישארו כאן ותגלו מה עליכם לעשות, כדי להגיע לתוצאה שתמיד חלמתם עליה.

 

טיפ ראשון – תבדקו מהן העדפות האורחים בכל הנוגע לכיבוד

העדפות מסוימות באוכל זה הדבר האחרון שאתם רוצים לגלות בעת הגשת הכיבוד לשולחן. נסביר שהאורחים שלכם עשויים להתגלות כצמחונים, טבעוניים או בעלי רגישות לרכיבים מסוימים (גלוטן, בוטנים, חלב ועוד). עליכם לבדוק מראש את ההעדפות של האורחים שלכם בכל הנוגע לאוכל, אם אתם רוצים לארח באופן מושלם. שכן, כך תוכלו לדאוג לכיבוד מתחשב שמתאים לכלל הנוכחים ולהיות בטוחים בכך שכולם ייהנו באופן שווה מהארוחה. נדגיש שניתן לערוך את הבירור בקלות, תוך שימוש בשליחת סקר בקבוצת וואצאפ שבה נוכחים כל האורחים שעתידים להגיע.

events

טיפ שני – תדאגו לפתרון הצללה

אירוח באזורים חיצוניים של הבית מצריך התקנה של פתרון הצללה. שכן, האורחים יעדיפו לשבת בצל מלא ולא תחת השמש הקופחת. נמליץ להתקין מראש פתרונות הצללה למרפסת, לגג או לגינה, כדי שהאורחים שלכם יוכלו לשבת בנוחות מקסימלית לאורך כל האירוע. חשוב שתדעו שפתרון זה ישמש לא רק את האורחים, אלא גם את יושבי הבית לאורך זמן. שכן, מדובר בפתרונות הצללה קבועים שנתלים על גבי הקיר.

 

טיפ שלישי – תבדקו את טיב הספות והכיסאות

שמענו לא פעם על נפילות שאירעו בעקבות אי תקינות של ספות וכיסאות שהוקצו לאורחים באירועים מסוגים שונים. נדגיש שעליכם לבדוק מראש את טיב הספות והכיסאות שימיתנו לאורחים שלכם. שכן, בירור שכזה ימנע אי נעימות. נסביר שתוכלו לבדוק את העניין תוך חיפוש אחר פגמים שונים כמו סדקים או שברים שעשויים להחמיר בעת ישיבה ממושכת. שימו לב, גילוי של רהיט תקול מצריך את הוצאתו מהבית והחלפתו ברהיט חדש.

 

טיפ רביעי – תטעמו מהאוכל טרם הגשתו לשולחן

כל אחד מכיר את הרגע המותח הזה שבו הוא ממתין בקוצר רוח לקבלת מחמאות על מאפים, קינוחים ומשקאות שהוכנו על ידו. אתם צריכים לטעום מראש מכל המאכלים שהכנתם מראש, משום שהדבר יאפשר לכם להיות בטוחים שלא החלפתם סוכר במלח או שביצעתם טעות אחרת שעשויה להוביל לטעם רע או מרקם שאינו עובר חלק בגרון.

 

מילים אחרונות לסיום

אתם מכירים כעת ב – 4 הטיפים שיאפשרו לכם לארח אירועים בבית באופן מושלם. כעת נותר לכם רק להדפיס את המדריך, לתלות על המקרר במטבח ולעקוב אחר ההנחיות. שכן, כך תוכלו לשמר את הטיפים ולבצע אותם בכל אירוח מחדש. נאחל בהזדמנות זו שתהפכו להיות המארחים הטובים ביותר בחבורה ושתיהנו מכל רגעי ההכנה.

Perfect accommodation

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מתקן לילדים
אטרקציות לכל המשפחה
רשימת ציוד ליום הולדת מא’ ועד ת’

אין כמו יומולדת, היום הכיפי ביותר בשנה! יום הולדת מצריך ממכם, ההורים, לא מעט תכנון ומחשבה, ככה שנשמח לעזור עד כמה שניתן עם רשימת ציוד ליום ההולדת מ-א’ ועד ת’.

ביטוח
כללי
מה חשוב לזכור לפני שיורדים לסיני

החלטתם שבא לכם חופשה, הפסקה קלה מהכאוס היומיומי, מדגדג לכם ממש לצאת מפתח הדלת, להכנס לרכב ול… אבל אז אתם נזכרים שאין לכם ביטוח נסיעות. רגע, איך בכלל עושים ביטוח

ילדה מחבקת דובי
מתנות
שוקולד או דובי כמחווה רומנטית

המחווה הרומנטית המושלמת יכולה להיות הצהרת אהבה פומבית, או נסיעה מטורפת על פני חצי עולם כדי להגיע אל מי שאוהבים ולהיות איתם. היא יכולה להיות ארוחה מפנקת שהכנתם בעצמכם, או