איך לחסוך לבר מצווה של הילד הראשון

שלוש עשרה שנים חלפו להן כלא היו, והנה הבן הבכור שלכם הגיע לגיל מצוות. את הגיל המכובד אתם רוצים לחגוג, כמובן, בחגיגות ענק שיכללו חגיגה נפרדת עבור המשפחה, עלייה לתורה בבית הכנסת שסבא מתפלל בו כל השנים וכמובן – מסיבה ענקית לילדי הכיתה והשכבה. כל האירועים האלו עולים לא מעט כסף, ולכן בתקופה הקרובה תמצאו את עצמכם מנסים להבין איך לחסוך לבר מצווה של הילד הראשון. כדי לעזור לכם לעשות את זה, הכנו לכם כאן מאמר עם כמה טיפים שיכווינו אתכם איך לעשות את זה נכון. מוכנים? קדימה, בואו נחגוג בר מצווה כמו שצריך!

 

וואו, לחסוך כסף? לא קצת הגזמתם?

זה אולי נשמע מוגזם, אבל בשנת 2020 אין חגיגות בר מצווה זולות. היות והביקוש למסיבות בר מצווה אף פעם לא ייגמר והיצע האפשרויות רק הולך ועולה, התחרות הביאה למצב של פריצת כל המחסומים והגבולות, והיום מסיבות בר מצווה מופקות בעשרות אלפי שקלים, ובמקרים היותר יוקרתיים גם מאות אלפי שקלים.

אנחנו מקווים שיש לכם קצת כסף שחסכתם מבעוד מועד, אבל בהחלט מדובר כאן על הוצאה בסדר גודל קצת אחר שדורש מכם לחסוך לבר מצווה של הילד הראשון בכל מיני דרכים. אז בואו נראה כמה אפשרויות לאיך לעשות את זה ביעילות המירבית.

 

“ראינו איזו דירה בתל אביב, אנחנו חושבים להשקיע בה”

חושבים להשקיע בנכס? אנחנו שמחים שיש לכם את האפשרות הזו, אבל כדאי בהחלט לעצור רגע ולחשוב האם זה הזמן הנכון לעשות את זה. אתם עומדים בפני הוצאה לא קטנה, ויכול להיות שכדאי לחשוב על ההשקעה בזמן קצת יותר משוחרר וחופשי מבחינה כלכלית.

זה לא אומר כמובן שצריך לוותר על החלום. שמרו את פרטי הנכס ונסו למצוא, בזמן הנכון לכם כמובן מבחינה כלכלית, נכסים שדומים לו במאפיינים ובמחיר.

 

שעות נוספות זו לא בושה

כשחושבים איך לחסוך לבר מצווה של הילד הראשון, כדאי לקחת בחשבון שיש בהחלט אפשרות שבשבועות קרובים תעבדו קצת יותר קשה. המשמעות של זה היא לא לוותר על החיים שלכם ולחזור הביתה בשעות מאוחרות, אבל אפשר בהחלט להישאר עוד שעה או שעתיים מדי פעם, כדי להבטיח הכנסה גבוהה יותר. ואגב, אם יש לכם דיבור טוב עם הבוס – אפשר אולי גם לדבר על העלאה קטנה שתישאר איתכם גם אחרי בר המצווה.

 

איך לחסוך לבר מצווה של הילד הראשון

אם היינו אומרים לכם שאי שם מתחבא לו כסף ששייך לכם, הייתם מאמינים? הכירו את הר הכסף. הר הכסף הוא מיזם שמאפשר לכם למצוא את מה שנקרא “הכספים האבודים” שלכם. כספים שנשארו איפשהו כשהחלפתם סוכן ביטוח, עברתם דירה, היגרתם לתקופה מהארץ או שהמעביד שלכם חייב לכם מבלי שבכלל ידעתם בגלל תיעוד שגוי. החזירו אליכם את הכסף שמגיע אליכם והנה לכם עוד סכום שיכול להתווסף לחיסכון. שיהיה המון מזל טוב!

 

בר מצווה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חתן השמחה - איך בוחרים אולם לבר מצווה?
כללי
חתן השמחה – איך בוחרים אולם לבר מצווה?

הילד צפוי לחגוג יום הולדת 13 בקרוב ואתם צריכים להתחיל לארגן את האירוע? אם כך, סביר להניח שגלשתם ברחבי הרשת כדי לחפש תשובות לכל מיני שאלות בנוגע להליך המורכב. עברנו

סדנה זוגית ראשית
מידע על שוקולד
סדנת שוקולד זוגית

לא משנה האם מדובר ביום האהבה, ציון יום נישואים או סתם יום לחגוג את האהבה – סדנת שוקלד זוגית היא החוויה המושלמת לכל זוגות האוהבים. סדנת שוקולד זוגית – החוויה