אירוע פונדו עם חברות – איך תארגני אותו בקלות

כששומעים את המילה פונדו, מיד עולה במוחנו, ערב סגרירי ורומנטי ליד האח, ולצידו סיר פונדו מבעבע. קיימות ואריאציות שונות על המאכל השווצרי הידוע,

שבמקור מבוסס על גבינת הגרוייר המומסת, בתוספת של יין לבן, שטובלים בו קוביות של נקניק או תפוחי אדמה.

לדוגמה: פונדו מציר בקר, שטובלים בו פיסות של לחם או ירקות וכן פונדו שוקולד מומס, מכל סוגי השוקולד הקיימים, שטובלים בו פירות.

 

מה לקחת בחשבון בארגון אירוע

כדי לארגן אירוע פונדו מוצלח במיוחד עם חברות, חשוב לעקוב אחרי כמה כללים. ראשית צריך לדעת כמה חברות מגיעות לאירוע, היכן הוא יתרחש ומתי. כדאי לבדוק מספר תאריכים, ולאשר אותם עם החברות עצמן, כדי שלכולן יהיה נוח להגיע. אירוע קיצי ניתן למקם במקום פתוח, בגינה או בפארק, ולאירוע חורפי מתאים מקום סגור ואינטימי.

 

תוכן באירוע

חשוב שיהיה באירוע גם תוכן, המתאים לחברות המוזמנות. לדוגמה: אם החברות אוהבות לקרוא, אפשר להחליט על ספר קריאה מסוים שכולן קוראות, ומדברות עליו תוך כדי האירוע, או אם החברות אוהבות שירה, ניתן לארגן שירה בציבור עם מילות השירים, או מוסיקת רקע מתאימה. לאירוע גדול יותר, ניתן אף להזמין דיי ג’יי, מרקיד, או מופע מסוים. בנוסף, ניתן גם לערוך משחקים חברתיים סביב סיר הפונדו, כאשר המנצחת מקבלת סבב נוסף של טבילה, ולמפסידה מדלגים על התור.

 

מה להגיש

בערב חורף קריר כיף להנות עם חברות, מפונדו חם ומתוק. פונדו שוקולד היה בעבר, קינוח אהוד ומקובל באירועים, וכיום שב הפונדו לככב באירועים שונים. זאת עקב מספר סיבות: הפונדו הוא מאכל חברתי מהנה, כיוון שהאכילה מתקיימת בישיבה סביב הסיר של הפונדו, וכל אחת בתורה טובלת את חתיכת הפרי שלה. בנוסף, קל להכין את הפונדו, טעים לאכול אותו, והכי חשוב, ובתום האירוע אין כלי אוכל רבים לשטיפה.

 

מתכון להכנת פונדו שוקולד

המצרכים:

1 מיכל של שמנת מתוקה

250 ג’ של שוקולד מריר, או שילוב של שוקולד מריר עם שוקולד חלב

תוספות אפשריות: 1 כפית של קפה, מעט הל, מעט קינמון

 

המצרכים האפשריים לטבילה:

מגוון קוביות של פירות העונה

מרשמלו

חתיכות של עוגה יבשה

 

אופן ההכנה:

מרתיחים את השמנת המתוקה בסיר, לאחר הרתיחה, מוסיפים את הקינמון, ההל או הקפה. מסירים מהאש ומערבבים פנימה על ידי מטרפה את השוקולד, עד שמתקבלת בלילה חלקה ואחידה. מגישים חם.

 

לסכום

כדי לארגן אירוע פונדו מוצלח במיוחד עם חברות, חשוב לדעת כמה חברות מגיעות לאירוע, ולהחליט היכן הוא ימוקם על פי העונה. חשוב שיהיה באירוע גם תוכן, המתאים לחברות המוזמנות. הפונדו הוא בחירה מושלמת לכיבוד באירוע עם חברות, הוא קל להכנה וטעים לאכילה. לפרטים נוספים: מגשי פירות רמת גן.

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שקיעה
תיירות
המלונות המומלצים ביותר בטאבה

טאבה נמצאת ממש על מסוף הגבול של מצרים וישראל, למעשה ברגע שקיבלתם את הויזה לסיני ועברתם את השער – אתם בטאבה. בטאבה לא ניתן למצוא קמפים עם חושות אלא רק

בלון בצורת לב
אירועים
קישוט אירוע יוקרה בצורה אומנותית

יש לכם אירוע מיוחד בקרוב ואתם רוצים להצליח להרשים בו את האנשים שמגיעים? אם כך, ברור מדוע אתם תוהים איך לעשות את זה בצורה נכונה. כדאי לדעת שאומנם האוכל חשוב