למה דווקא אמן חושים לאירועים?

ישנן סיבות שונות לאירועים – אירועים משפחתיים לקראת החג, מסיבות לחברים לציון ימי הולדת, וגם אירועים עסקיים שונים. מה מייחד מופע של אמן חושים ומדוע דווקא אמן חושים הוא אטרקציה שמתאימה לאירועים? במדריך הבא נפרט מה כולל אירוע של אמן חושים ונסביר מדוע אמן חושים מתאים לאירוע שלכם

 

סיבות שונות לאירועים שונים

ישנן סיבות רבות מדוע תרצו לארגן אירוע מיוחד. ייתכן שמדובר ביום הולדת לילד או לילדה, אבל גם יכול להיות שתארגנו מסיבת יום נישואין, אירוע מיוחד למפגש חברתי מרגש או אפילו אירוע חברה שבאחריותכם לארגן. במדריך הבא נסביר מדוע אמן חושים הוא אטרקציה מומלצת לאירועים, ומה מכיל מופע של אמן חושים.

אמן חושים מציג במשך כשעה תרגילים שונים שגורמים לקהל להאמין שמדובר באדם עם יכולות של קריאת מחשבות, טלפתיה או טלקינזיס לחפצים. מדובר במופע מרגש, מסעיר ומגבש, שאינו מכיל גסויות ומתאים לסוגים רבים של קהל. פרטים נוספים על הזמנת אמן חושים לאירועים אפשר למצוא באתר http://www.mxgems.com

 

מופע מגבש ומסעיר שמותיר רושם עז

כשאתם ניגשים לתכנן את האירוע המיוחד שלכם תרצו שהוא יהיה שונה מאירועים אחרים שכבר הייתם בהם. שוב ארוחה רגילה ומשעממת? שוב פיקניק ומשחקי חברה? אמן חושים הוא מופע מיוחד שמעורר הפתעה והתרגשות אצל הקהל, וכך מותיר את כולם פעורי פה.

המופע, ובפרט תרגילי קריאת המחשבות והטלפתיה, ילוו את המשתתפים גם בימים שלאחר מכן ויהפכו לשיחה הרותחת בחבורה, במשפחה או במסדרון בעבודה. אמן חושים מעניק לאירוע חוויה של מסתורין, הפתעה ונגיעה בעל-טבעי, ולכן הוא מומלץ במיוחד לאירועים מיוחדים ולא לעוד “יום רגיל”.

 

מופע שמתאים לכולם ולא כולל גסויות

מופע של אמן חושים הוא מופע שמתאים לכל המשפחה. ילדים ומבוגרים כאחד מסוגלים להתחבר לקסם ולמסתורין שהמנטליסט מביא, והמופע לא כולל גסויות או קללות. לכן מופע של אמן חושים מתאים גם לאירוע בו המשתתפים מכירים זה את זה אבל גם לאירועים בהם המשתתפים לא נמצאים בקשר קרוב. המופע מערב את הקהל ומגבש אותו, כך שהחוויה המשותפת מחברת בין המשתתפים גם אם הם קרובים וגם אם הם זרים.

 

אמן חושים לאירועים – מתאים לכל סיטואציה

לכל אירוע מיוחד יש אופי משלו. יום הולדת לסבתא שונה מאוד מאירוע לקראת חג פורים בחברה שבה אתם עובדים. מה שבטוח הוא שבכל אירוע מיוחד אנחנו נרצה לשמור על אלמנט ההפתעה, ולעשות הכל כדי שהוא לא יהיה דומה לאירועים אחרים שהיינו בהם. מופע של אמן חושים מתאים בדיוק לאירועים כי הוא עונה על כל הצרכים: ראשית, זה מופע מיוחד, חוויתי ומלא מסתורין שהופך יום רגיל ליום “על-טבעי”.

שנית, מדובר במופע שמתאים גם לקהל בעל היכרות מוקדמת וגם לקהל של זרים. ולבסוף, מדובר במופע ללא גסויות שמתאים לכולם והופך את האירוע להצלחה.

אמן חושים לאירועים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מתקן לילדים
אטרקציות לכל המשפחה
רשימת ציוד ליום הולדת מא’ ועד ת’

אין כמו יומולדת, היום הכיפי ביותר בשנה! יום הולדת מצריך ממכם, ההורים, לא מעט תכנון ומחשבה, ככה שנשמח לעזור עד כמה שניתן עם רשימת ציוד ליום ההולדת מ-א’ ועד ת’.