אמן חושים ליום הולדת 60?

יום הולדת 60 הוא בהחלט אירוע מיוחד במינו. החלפת קידומת בגיל כזה חייבת להיחגג בצורה הטובה ביותר, ויש להפיק אירוע התפור למידותיו של חתן או כלת השמחה. בחירה באמן חושים יכולה להיות בחירה מצוינת מחוץ לקופסה, ועשויה ליצור ערב מרגש שייזכר לשנים רבות. 

 

זה לא הגיל, זה התרגיל

מאוד סביר להניח שחגיגות יום הולדת שישים לא יתרחשו בלב מועדון בתל אביב (ואם כן, נפלא!). רצוי לארגן ערב עם קהל אורחים אהוב ומוכר. אם נצא מנקודת הנחה שערב שירה בציבור לא יהיה רלוונטי, והתפריט הקולינרי כבר נקבע, התוכנית האומנותית היא לב הערב וכנראה הדבר עליו ידברו לאחריו. אז במה מומלץ לבחור? סטנדאפ? אמן חושים? קריאה בקפה? למה לא קצת מכל דבר?

 

מיהו אמן החושים

מדובר במעין קוסם למבוגרים, גרסה משוכללת של אחד, אשר באמצעות כוח מחשבה, קריאת שפת גוף ושלל טכניקות מעולם הטלפתיה, כמו חיזוי העתיד או אפילו מניפולציה מוחית, יוצר תחושה על טבעית של “חוש שישי” ומדהים את הקהל ביכולותיו. אמן החושים הוא כריזמטי, מרתק ויודע להפעיל את הקהל כדי להפיק את ההנאה המקסימלית מהערב.

 

הגורמים החשובים להצלחת האירוע

ניתן לערוך את המופע בכל מקום, בין אם זה אירוע בחוץ כמו חצר או פארק ובין אם מדובר באירוע ביתי באווירה אינטימית יותר. אלמנט קריטי נוסף הוא כמובן אופי הקהל, ובפרט יכולת שיתוף הפעולה שלו. היחסים בין הקהל לאמן החושים הם מרכיב אקוטי מאין כמוהו להצלחת האירוע, לכן בטרם תקבעו עם האמן, וודאו כי הרכב האורחים ישמח ויזרום עם הסיטואציה של מופע על חושי. קריטריון נוסף הוא כמובן בקשות מיוחד מצד חתן השמחה או מארגני האירוע. חשוב להבהיר שאמן החושים לא יידע פרטים אישיים על אלו שידגים עליהם את יכולותיו.

 

למה אפשר לצפות?

מופע של אמן חושים הוא אינו מופע סטנדאפ. האמן לא בא להצחיק אבל בהחלט עשוי להיות כזה על מנת ליצור אווירה חיובית ולשבור את הקרח. מלבד אקטיביות הנדרשת מהקהל ושיתוף הפעולה שלא, מופע ביום הולדת שישים יהיה כזה המותאם לכל המשפחה ולכל הגילאים. ניתן לצפות להופעה אנרגטית וסוחפת שתשאיר את המשתתפים בפה פעור עם חוויה עתירת זיכרונות.

 

שילוב מנצח

הבחירה באמן חושים עשויה להיות ה”אקס פקטור” בתכנון האירוע המיוחל. יש לחפש לעומק אחר אמן מנוסה ומומלץ. העלות עשויה להסתכם בכמה אלפי שקלים להופעה של עד שעה וחצי. המחיר כמובן תלוי בגודל האירוע ובמוניטין של אמן החושים הנבחר. אך כל זה מגיע עם הבטחה: הקהל ובעל האירוע ייצאו לא רק מרוצים כי אם נדהמים ומשולהבים. לא מדובר כאן בקוסם שמפריח יונים מהכובע או משתחרר משלשלאות, אלא חוויה יוצאת דופן של תופעה על טבעית שלא תוכלו להישאר אדישים אליה.

מְבַצֵעַ

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אזיקים
למבוגרים
רעיונות למחווה רומנטית לבת הזוג

 מערכת זוגית חייבת לכלול גם מחוות רומנטיות. גם אם אתם אנשים אשר אינם מעריכים מחוות כאלו כאשר הן מופנות אליכם, מוטלת עליכם החובה לשמח את בת הזוג שלכם, ולהעניק לה

שי לחג
מתנות
בוחרים חכם מתנות ללקוחות לראש השנה

אז כן, סוגיית הבחירה של מתנות ללקוחות לראש השנה היא סוגייה בהחלט לא פשוטה, בעיקר בגלל שעומדות בפניכם כל כך הרבה אפשרויות. הטיפ שלנו כדי שתוכלו לבחור בצורה חכמה הוא