אני אוהב שוקולד – איך בוחרים סדנאת שוקולד?

מי לא אוהב ללקק שוקולד מתוק? החוויה מתוקה אף יותר כשאנחנו מכינים את השוקולד בעצמנו. סדנאות שוקולד מתאימות לימי החופש כפעילות כייפית שתוציא את הילדים מן המסכים, לימי הולדת וימים מיוחדים. אך איך נבחר את סדנת השוקולד הנכונה? פשוט מאד, נכנסים לאתר קרמל ובוחרים מן הטובים ביותר. 

קצת עלינו

אתר קרמל הוקם במטרה לרכז עבורכם אטרקציות מהנות במיוחד לכל גיל ולכל מטרה, לבילוי משפחתי וגם לימי גיבוש עובדים. כך שאם אתם מחפשים סדנאות שוקולד לילדים ולמבוגרים תוכלו למצוא בקלות רבה בדיוק את מה שמתאים לכם. באתר שלנו תוכלו למצוא אטרקציות בכל חלקי הארץ במגוון תחומים: טיולי שטח, אקסטרים, רעיונות לערבים רומנטיים, ימי הולדת, הפעלות למבוגרים וסיורים בחיק הטבע.

סדנת שוקולד

למי סדנאות השוקולד מתאימות?

השוקולד הינו הקינוח האהוב ביותר בעולם ונחשב בתקופות קדומות למאכל אלים. הטעם המתוק מחבר בין אנשים ותורם לאווירה משוחררת ונעימה. לכן סדנאות השוקולד מתאימות לכל גיל, החל ממסיבות סוף שנה בגן, ימי הולדת והפעלות בקייטנות או אירועים מיוחדים, וגם לימי גיבוש עובדים, מסיבת רווקות או אירועים מיוחדים למבוגרים.

באתר שלנו תוכלו למצוא מספר מפעילי סדנאות שלהם רזומה עשיר בעבודה עם קבוצות ילדים ומבוגרים והדרכתם ליצירת ממתקי שוקולד נפלאים.

 

בריאות וכשרות

באתר שלנו כל המפעילים מקפידים על כללי משרד הבריאות להכנת מזון עם ילדים. תוכלו לברר בקלות נושאים הקשורים לכשרות, רגישויות לאלרגיות, חומרי גלם ועוד בלחיצת כפתור.

 

מפעילי סדנאות שוקולד

ריכזנו עבורכם מבחר של מפעילי סדנאות שוקולד המתמחים בעבודה עם ילדים ומבוגרים כדי שגם אתם תוכלו להתחיל ללקק את האצבעות ולהריח את הריח המתוק של שוקולד טרי.

  • מירבי’לה סדנאות יוצרות חוויה – הסדנאות מתאימות לבנים ובנות, כל המוצרים כשרים על פי הכשר הבד”ץ והנושאים יכולים להיות מגוונים על פי בחירתכם. בהפעלה כל ילד או ילדה יקבלו עוגה או קפקייק שוקולד לקשט, לעצב ולזלף על פי רצונם.
  • השף המתעופף – על פי בחירתכם תוכלו לבחור בין הכנת פיצה, עוגת שוקולד, כדורי שוקולד או פונדו שוקולד לטבול בו מרשמלו. הילדים יהנו מחווית ההכנה ועוד יותר יהנו לזלול את התוצאה.
  • מיי קייק – הפעלה זו כוללת עיצוב השולחן בהתאם לנושא הנבחר, לאחר מכן תוכלו לבחור בין הכנת עוגת שכבות, עוגת שוקולד, קישוט דונאטס או בניית בית הממתקים של עמי ותמי. חוויה מדהימה של צבעים וטעמים בהתאם לגיל והטעם האישי של הילד או הילדה.

 

לסיכום

באתר קרמל תוכלו למצוא שפע של סדנאות שוקולד עם מפעילים מנוסים ומיומנים לכל מטרה. לילדים ולמבוגרים, למסיבות גן ולימי הולדת, ליום גיבוש עובדים או מסיבת רווקות.  השוקולד המתוק מחבר בין אנשים ותורם לאווירה משוחררת ומהנה, וכמובן, הכי טעים ללקק את האצבעות ולטעום מן התוצאה.

סדנת שוקולד

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ילדה מחבקת דובי
מתנות
שוקולד או דובי כמחווה רומנטית

המחווה הרומנטית המושלמת יכולה להיות הצהרת אהבה פומבית, או נסיעה מטורפת על פני חצי עולם כדי להגיע אל מי שאוהבים ולהיות איתם. היא יכולה להיות ארוחה מפנקת שהכנתם בעצמכם, או

גריל בשרי ושוקולד כשר לאירועים

האם אפשר לשלב שוקולד עם בשר לא רק בהיבט של כשרות, ידוע לנו ששוקולד הוא משהו שאנו מקדשים לו מקום של כבוד משל עצמו. הבשר עבורנו יש לו את המקום

שולחן מעוצב
אירועים
ארגון חתונה – מספר טיפים שיעזרו לכם

לא צריך לשאול אם אתם מחפשים אחר החתונה המושלמת, זה ברור שזהו המצב. ואם זוהי התמונה, כיצד מארגנים חתונה מושלמת שתיזכר לדורות קדימה? סידרנו עבורכם טיפים לארגון חתונה, ככה עושים