ארגון סדנת שוקולד מא’ ועד ת’

מתכננים לארגן סדנת שוקולד בקרוב? להלן כל הצעדים לארגון של סדנת שוקולד – מא’ ועד ת’.

 

ארגון סדנת שוקולד: המדריך המלא

אם אתם מתכננים לארגן סדנת שוקולד בקרוב לכבוד אירוע יום הולדת, מסיבת רווקות, גיבוש עובדים או כל מאורע אחר, ישנם צעדים חשובים אותם חשוב לבצע בכדי להבטיח כי הסדנה שלכם תתבצע על הצד הטוב ביותר. להלן כל הפרמטרים לארגון של סדנת שוקולד – מא’ ועד ת’:

שוקולדים בצורות

 

  • יצירת קשר עם שוקוליטרים – הצעד הראשון לצורך ארגון של סדנת שוקולד הוא כמובן פנייה לקונדיטור מקצועי. ברחבי הרשת ניתן לאתר לא מאות המלצות על שוקוליטרים מובילים אשר מעניקים לכם הזדמנות לעבור סדנת שוקולד אצלכם בבית או בהגעה למקום ייעודי, ולכן מומלץ לפנות לפחות לשלושה אנשי מקצוע אשר קיבלו המלצות, הן לצורך ביצוע השוואת מחירים ובדיקה מי יכול לספק את הסדנה הטובה ביותר במסגרת התקציב והן לצורך התרשמות אישית מרמת המקצועיות והניסיון אשר הם הכרחיים לצורך סדנת שוקולד איכותית. בנוסף, כיום לרוב השוקוליטרים יש אתר רשמי אשר באמצעותו ניתן להתרשם מעבודות ומסדנאות קודמות, ולכן מומלץ להיכנס בכדי ללמוד יותר על אופי הסדנה וכן לבצע תיאום ציפיות אל מול השוקוליטרים מבחינת התכנים אשר יועברו במסגרת הסדנה, בייחוד אם בסדנה עתידים להשתתף ילדים. בכך, תוכלו להבטיח כי השירות אותו תקבלו יינתן בהתאם לציפיות ועם שימת דגש על התאמה של התכנים לקהל האורחים.
  • לוקיישן – המיקום של הסדנה חייב להתבצע במקום נוח אשר לו שטח עבודה נרחב, בין אם מדובר אצלכם בבית או במקום סגור אותו תבחרו מראש. לכן, חשוב לתכנן את הלוקיישן כך שהוא יתאים באופן מדויק למספר המשתתפים אשר עתיד לפקוד את הסדנה, וכן לוודא כי אתם מבצעים השכרה של ציוד, כפי שנפרט בהמשך המדריך.
  • קונספט – על מנת להכניס את האורחים לאווירה ובמידה ואתם מארגנים את הסדנה אצלכם בבית, יש לבצע רכישה של אלמנטים עיצובים אשר יאפשרו לכם לעצב את המקום ברוח האירוע. כך לדוגמא, ניתן לפזר בין השולחנות עמדות עם שוקולד וכן בלונים מעוצבים וממותגים ברוח האירוע, וזאת בכדי להכניס את האורחים לאווירה שוקולדית וכיפית במיוחד.
  • השכרת ציודהשכרת ציוד לאירועים מתבצעת באמצעות חברה מקצועית אשר מספקת לכם את כל הציוד הנדרש לצורך הסדנה: שולחנות, כיסאות וכן כלי הגשה. באמצעות חברת רמפה אשר מתמחה בתחום מזה שנים רבות תוכלו להיות בטוחים כי אתם מקבלים את המענה הטוב ביותר, כל זאת במסגרת של הצעת מחיר נוחה ומשתלמת. חשוב לבצע את ההזמנה כשבועיים או שלושה לפני הסדנה, בהתאם למספר המשתתפים ולצרכים הייעודים. לקבלת מידע נוסף, היכנסו לאתר הרשמי של חברת רמפה, השאירו פרטים מלאים ונציג ישוב תוך זמן קצר.
תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מְבַצֵעַ
טיפים לאירועים
אמן חושים ליום הולדת 60?

יום הולדת 60 הוא בהחלט אירוע מיוחד במינו. החלפת קידומת בגיל כזה חייבת להיחגג בצורה הטובה ביותר, ויש להפיק אירוע התפור למידותיו של חתן או כלת השמחה. בחירה באמן חושים

קופסאות
כללי
9 שימושים מיוחדים לקופסאות

בעולם המהיר שלנו, שבו יעילות וקיימות חשובות יותר מתמיד, קופסאות מציעות פתרון פשוט אך רב תכליתי לאתגרים יומיומיים. מאמר זה בוחן תשעה שימושים מיוחדים לקופסאות המציגות את הפוטנציאל החבוי שלהן

ילדים מבשלים
אירועים
למה חשוב לעשות סדנת שוקולד במקום סגור

ברצונכם להפיק אירוע שיכלול בתוכו אטרקציות מגניבות, בין היתר סדנת שוקולד. אולי אתם בכלל עוסקים בהפקת סדנאות שוקולד כמקצוע, ובכל פעם צריכים להתעסק עם השאלה היכן לעשות אותה. מה ההבדל