3 דברים שכל בר מצווה טובה צריכה

סימן טוב ומזל טוב, אחרי צפייה ארוכה הבן שלכם הגיע סוף סוף לגיל 13- נאחל לכם שתמשיכו לגדל אותו בנחת. מלבד עלייה לתורה, זריקת הסוכריות על חתן הבר מצווה, האיחולים והמתנות, צריך גם לחשוב על תכנון האירוע. אירוע בר מצווה ברמה גבוה כולל אלמנטים רבים, מבחירת אירוע ועיצוב שולחנות ועד רחבת הריקודים וכל מה שקשור לזה.

כל אחד שואף לארגן אירוע אשר יהיה מדובר לעוד שנים קדימה בקרב החברים ובשכונה. לאירוע בלתי נשכח יש צורך בארגון מדוקדק ואחראי, שמשלב בתוכו את כל האלמנטים הנדרשים לבר מצווה לא מהעולם הזה. במידה ואתם מתחילים לארגן בר מצווה או אפילו כבר בעיצומו של ארגון בר מצווה, הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה נציג לכם את 3 הדברים שכל בר מצווה טובה צריכה.

 

המקום הנכון בזמן הנכון – בחירת אולם:

כשבאים לבחור היכן לקיים את אירוע הבר מצווה יש לבחור את המקום בכובד ראש בהתאם לרצונו של הילד ובהתאם לאפשרות הכלכלית של ההורים. מלבד לכך שאולם הוא ההוצאה הכבדה ביותר שיש באירוע, הוא גם משאיר הרושם הגדול ביותר בקרב האורחים. בחירת אולם מקורי ומסקרן, יוודא שהאורחים שלכם לא יפסיקו לדבר על האירוע גם לאחר שיסתיים. עם זאת, יש לקחת בחשבון כי בחירת אולם חייבת לבוא בתיאום מראש עם המצב הכלכלי שלכם.

 

תעדו את האירוע – בחירת צלם:

צלם לבר מצווה הוא בין הדברים החשובים ביותר שיש לדאוג והביקוש לצלם לבר מצווה או לכל אירוע אחר הוא גדול ולכן יש לדאוג לצלם מבעוד מועד. תפקידו העיקרי של הצלם זה לתעד את האירוע המרגש, לכן על מנת להשאיר לכם מזכרת טובה ואיכותית שווה להשקיע בצלם תותח ומקצועי. צלם בר מצווה מקצועי עם ניסיון רב יספק לכם ולילד שלכם מזכרת מהערב בו הוא חגג איתכם, עם המשפחה הקרובה ועם החברים הטובים שלו, וזו לחלוטין חוויה שתישאר לעוד שנים רבות.

מלבד צילום הסטילס המקצועי והוידאו בערב הבר מצווה. ניתן גם לקבוע עם הצלם שיבוא לצלם גם את העלייה לתורה בבית הכנסת, לעשות לילד שלכם בוק בר מצווה ועוד. בדרך כלל רוב הצלמים יספקו לכם יחד עם התמונות והוידאו הדיגיטלי גם עריכה והכנסה לאלבום שתוכלו לעיין בו בעתיד. ניתן גם לשכור שירות של צלם מגנטים לצורך מזכרת נחמדה לאורחים.

 

אורחים על בטן מלאה אלה אורחים מרוצים – בחירת תפריט:

מבין כל שלל המשימות שעליכם לעשות בשביל להפיק את הבר מצווה המושלמת – אל תשכחו כמובן את האוכל. אוכל טוב הוא בין הדברים העיקריים שהופכים אירוע רגיל לאירוע מוצלח. ערכו סקר שוק עם אולמות שונים או עם חברות הסעדה למיניהן, ובחרו באחת שמספקת את המנות הטעימות והאיכותיות ביותר עבורכן, וגם כמובן באפשרות שמתאימה למסגרת התקציב שלכם.

 

לסיכום

דיברנו על שלושה דברים שחשובים לכל אירוע מוצלח שיזכר לעוד שנים קדימה, על וודאו כי אתם בוחרים את אנשי המקצוע האיכותיים ביותר שיספקו עבורכם דברים אלו על הצד הטוב ביותר. בהצלחה!

אולם אירועים

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
לשכור גנרטור
אירועים
האם ניתן לשכור גנרטור לאירוע?

אם אתם צפויים לארגן אירוע ויש לכם צורך בגנרטור, כדאי שתדעו שאתם לא צריכים בהכרח לערוך קנייה של גנרטור שיתפוס לכם מקום רב בבית או במחסן. יצאנו לבדוק במיוחד בשבילכם

מטבעות ושטרות
אירועים
איך לחסוך לבר מצווה של הילד הראשון

שלוש עשרה שנים חלפו להן כלא היו, והנה הבן הבכור שלכם הגיע לגיל מצוות. את הגיל המכובד אתם רוצים לחגוג, כמובן, בחגיגות ענק שיכללו חגיגה נפרדת עבור המשפחה, עלייה לתורה

אישה אוכלת שוקולד
אירועים
איך תשלבו שוקולד וריקודים במסיבת רווקות?

למקרה שלא ידעתם – אנחנו כאן כדי לספר לכם ששוקולד וריקודים הולכים יד ביד, ושניהם מהווים מתכון מושלם למסיבת הרווקות שלכן! שוקולד וריקוד שניהם טומנים בחובם מאפיינים דומים, בין השאר