קונדיטורית? מאורסת? כדאי שתאבטחי את הכסף שהרווחת וחסכת עד עכשיו בעזרת הסכם ממון!

מקרה שאירע לאחרונה לקונדיטורית צעירה שהתגרשה זמן קצר לאחר הנישואים, הוביל לשיח ער ברשתות החברתיות. שכן, זו גילתה שעליה לחלוק את כספיה עם בן הזוג. החלטנו לקחת את העניין המדובר כדוגמא, כדי להעלות את המודעות בכל הנוגע לחשיבות החתימה על הסכם ממון. הישארו כאן ותגלו למה קונדיטוריות מאורסות צריכות לחתום על ההסכם ומה חשוב לדעת עליו. 

 

הגיע הזמן להכיר את הסכם הממון

נפתח בהצגת המונח המשפטי “הסכם ממון” שאתן, כקונדיטוריות מצליחות, צריכות להכיר מקרוב. נסביר בקצרה שמדובר בהסכם חתום שנערך על ידי בני הזוג מול עורך דין שהוסמך לדבר. החתימה על ההסכם מאפשרת לקבוע את חלוקת הרכוש בין בני הזוג, במידה ואלה יחליטו להיפרד בשלב מאוחר יותר. אם אתן מתלבטות בהקשר זה, כדאי שתקראו את בשורות הבאות. שכן, יוצגו בפניכן הסיבות שגורמות לנשים רבות לחתום על ההסכם.

הגיע הזמן להכיר את הסכם הממון

סיבה ראשונה: כדי להגן על הכסף שצברתן עם השנים

אם את קונדיטורית מצליחה ומוכרת וההכנסות שלך גבוהות מאוד, עלייך לבדוק שאת לא נכנסת לנישואים שמתרחשים מתוך מניע כלכלי. שכן, קרו מקרים שבהם בן זוג החליט להציע נישואים, כדי להשתמש בכספים של בת הזוג שלו לאחר החתונה. אם אתן חוששות ממצב שכזה, עליכן לפנות לעורך דין ולהתייעץ עמו או לקרוא תחילה מאמרים על הסכם ממון שאלות ותשובות שנוגעות לניצול כלכלי מצד הגבר.

 

סיבה שנייה: כדי להסדיר את חלוקת העסק

סביר להניח שתרצו לשמור לעצמכן את העסק שהקמתן לעצמכן ולא לחלוק אותו עם בן הזוג שעמו התחתנתן. אם כך, תצטרכו לחתום על הסכם ממון שיכלול סעיף שאומר שבמקרה של פרידה, העסק נשאר שלכן בלבד ולא תתבצע חלוקה כלשהי עם בן הזוג.

סיבה שנייה כדי להסדיר את חלוקת העסק

סיבה שלישית: להגן על עצמכן מצד ג’

לצערנו, בני זוג רבים מחליטים להתגרש לאחר שהעסק נכנס לקשיים כלכליים. מדובר במצבים שבהם קיים הליך מול הוצאה לפועל וכו’. חשוב לחתום על הסכם ממון בהקשר זה, כדי להימנע ממחלוקות שעשויות לצוץ בהמשך הדרך. שכן, ההסכם מגן על הרכוש של בני הזוג מול צד ג’.

 

טיפ לסיום: פנו לעורך דין מומלץ לקבלת ייעוץ

זה לא סוד, חתימה על הסכם ממון אינה עניין של מה בכך. מדובר בהליך מורכב שצריך להתבצע תוך סיוע מקצועי מצד עורך דין קשוב שיודע דבר או שניים על הסכם שמתקיים תוך החזקת עסק מצליח בתחום הקונדיטוריה. כעת, אתן מכירות בטיפ החשוב, כך שתצטרכו ליישם אותו, כדי שתוכלו להיות בטוחות שאתן נמצאות בידיים טובות.

 

השורה התחתונה

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכן את האפשרות לאבטחת הכסף שהרווחתן לאורך השנים מהקונדיטוריה שברשותכן. כעת, ברור לכן שתצטרכו לחתום על הסכם ממון שיקנה לכן ביטחון כלכלי במידה ותחליטו להתגרש בעתיד.

קונדיטורית מאורסת כדאי שתאבטחי את הכסף שהרווחת וחסכת עד עכשיו בעזרת הסכם ממון!

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קינוחים
מתנות
איך לבחור מתנה לקונדיטור

קונדיטורים עוסקים בהכנת ועיצוב עוגות ומתוקים למיניהם. נראה שמקצוע הקונדיטוריה נחשב למקצוע טעים ומוצלח במיוחד. אם אתם מכירים קונדיטורים, כאלו שהם קרובים אליכם, או שהכינו לכם עוגה טעימה ומעוצבת במיוחד,

רחוב
תיירות
איינדהובן – בירת העיצוב של הולנד

מי שמכיר את איינדהובן שבדרום הולנד מכיר את העיר בעיקר בזכות מועדון הכדורגל המוצלח שלה, אך מרבית המגיעים למקום עושים זאת במקרה וללא כל הכרות מוקדמת וזאת על מנת לצאת