הופעה של אמן חושים בזום? האם זה אפשרי?

במהלך תקופת הקורונה התרגלנו לכך שבמקום ללכת עם חברים או המשפחה להופעה של הלהקה האהובה עלינו, הצגה טובה או מופע סטנד אפ בבר השכונתי, אנחנו יושבים בבית ומשתתפים באירוע דרך הזום שכולנו למדנו להכיר.

ומה עם הופעה של אמן חושים? האם גם זה יכול לעבוד מהבית?  התשובה היא כן ונסביר כאן איך זה עובד:

 

הופעה מהבית:

כן, תקופת הקורונה לא עוצרת את אמני החושים מלהופיע מול הקהל הרחב. אז במקום לצאת מהבית להופעה אתם תקבלו את אותה חוויה בדיוק רק הפעם תוכלו לעשות זאת מהפיג’מה ובנחת מבלי לחשוב יותר מדי על ההגעה עצמה למופע.

בנוסף לכך תוכלו כמובן להזמין את מי שאתם רוצים אליכם לבית לראות איתכם את המופע!

 

איך זה עובד?

אם חשבתם שמה שיעצור אמן חושים להשתמש במיומנויות המגוונות שלו בשביל להעיף אתכם מהכיסא אז אני שמח לבשר לכם שטעיתם.

קריאת המחשבה, קריאת שפת גוף, הבנת רגשות ופחדים אלו יכולות שאמן חושים יכול להדגים לכם גם באמצעות המצלמה.

אתם פשוט תחוו את זה מהבית.

 

ומה קורה במופע?

אמן חושים גם באמצעות הזום יכול לעשות איתכם פעילויות מגוונות, להגיד את המספר שאתם חושבים עליו או לצייר איזה משהו שחשבתם עליו. אולי הוא יספר לכם דברים על עצמכם שאתם בטוחים שלא אמרתם לאף אחד, איך זה ייתכן?

מה שבטוח, אמנם אנחנו בתקופה קצת מוזרה שבה ההופעות מהבית דרך הזום ולא באולם כמו שהתרגלנו , אבל האחרונים שיפסיקו להופיע אלא אמני החושים שלמדו תוך זמן קצר איך להפיק את המרב ולגרום לקהל להנות גם דרך הזום.

 

בשביל מי המופע?

מופעי הזום של אמני חושים אלא אם כן צוין אחרת הם בשביל כל המשפחה! ניתן להביא את מי שאתם, את הילדים שלכם, אחים, אחיות, חברים.

 

בנוסף לכך אם מופעים של אמני חושים בזום מיועדים לקהל מצומצם או אירוע של חברה ניתן להתייעץ באופן אישי עם אמן החושים כך שהאירוע יהיה מותאם לצרכים הספציפיים של מי שהזמין את האירוע או בכלל המשתתפים.

 

אז למה אתם מחכים

אם קראתם עד כאן אז בטח הבנתם שאמני החושים אכן מופיעים גם בזום וזה עובד מעולה.

אכן זאת תקופה מעט משונה שבה האירועים שאנחנו הולכים אליהם הם בכלל מהבית ואין מה להגיד, חסרה התחושה של לצאת מהבית במיוחד בשביל משהו, להתלבש יפה, להתכונן ולקבל את מלוא החוויה.

אך אמני החושים מודעים למצב ואינם רוצים לספק הופעה שתהיה פחות טובה מהופעה בלייב ולכן אתם יכולים בהחלט לצפות מאירועי הזום דווקא להיות מעולים ובהחלט שיעלו על הציפיות שלכם.

אז למה אתם מחכים?  יש מספיק אמני חושים שעושים הופעות היום בזום, לכו תחפשו את האחד שמתאים לכם.

 

מחשב

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מְבַצֵעַ
טיפים לאירועים
אמן חושים ליום הולדת 60?

יום הולדת 60 הוא בהחלט אירוע מיוחד במינו. החלפת קידומת בגיל כזה חייבת להיחגג בצורה הטובה ביותר, ויש להפיק אירוע התפור למידותיו של חתן או כלת השמחה. בחירה באמן חושים

תמונה של קרוואן
אטרקציות לכל המשפחה
קרוואן ממוזג למשפחות האוהל החדש

נמאס לכם להסתבך עם אוהלים מיושנים ועם מזיקים? ובכן, תוכלו לשדרג את הקמפקינג שלכם באמצעות קרוואן ממוזג. כל הפרטים – במאמר הבא. קרוואן ממוזג – הדרך החדשה שלכם לשהייה בחיק

תפוחים
אוכל
מתכון טראפלס שוקולד ופירות

אם אתם מעוניינים להכין טראפלס שוקולד ופירות, אתם מעוניינים להכין את אחד הקינוחים הכי פופולאריים ואהובים על ידי רבים בכל העולם. ואם זה ככה, הכנו עבורכם מתכון טראפלס שוקולד מנצח

מטמון
אטרקציות לכל המשפחה
חדר בריחה מומלץ לילדים ולמשפחות

אתם שייכים לאותם ההורים שמחפשים מידי פעם את הפעילות המושלמת עם הילדים? נמאס לכם תמיד לצאת עם הילדים לעוד סרט, טיול בטבע או מסעדה? אם כך, אין ספק שאפשר להבין