הטיול המושלם – 7 פריטים לקמפינג מהסרטים

אתם יוצאים לקמפינג סוף סוף, אבל אתם רוצים שהחוויה תהיה חקוקה היטב, אתם מוכנים לעשות שיעורי בית ולהצטייד בכל מוצר שיכול להפוך את הקמפינג שלכם לחוויה בלתי נשכחת. כאן ריכזנו עבורכם את הפריטים שלא כדאי לוותר עליהם בכל יציאה לקמפינג. מאחלים לכם המון הנאה.

 

כל מה שצריך כדי להקים אוהל

בסעיף זה כללו את האוהל עצמו, פטישים במקרה הצורך, כלי עבודה לתיקון האוהל למקרה הצורך וכמובן ריהוט לאוהל. הריהוט יכול לכלול מחצלת לישיבה, מזרני שטח, כריות ושמיכות נעימות. כדאי שתביאו שולחן מתקפל שתוכלו להקים אותו מחוץ לאוהל במקרה בו יצאתם לקמפינג באזור פחות מיושב.

 

בגדים בשפע

יציאה לקמפינג מלווה בדרך כלל ביציאות לשטח, לחוף הים או אפילו רק לשדות מוריקים. הצורך בהחלפת בגדים עולה עם כל יציאה מלכלכת. דאגו לכך מראש וארזו מספיק בגדים שיאפשרו לכם ליהנות במקסימום. כללו בגדי ים, בגדים תרמיים, בגדים עונתיים להחלפה ועוד.

 

כלי בישול להכנת אוכל מהסרטים

אל תוותרו על כירת גז ניידת. היא תשמש אתכם להכנת קפה ושוקו לילדים, ארוחת בוקר חמה ומזמינה, אורחת צהריים משביעה וארוחת ערב מפנקת. ארזו פינג’אן, מחבת חלבית, מחבת בשרית, סיר כף, סכין ומזלג. המינימליזם הוא השולט ביציאה לקמפינג. אך כדאי לארוז ציוד שיהפוך את החוויה שלכם לבלתי נשכחת. כי אין כמו ליהנות מסיר מרק חם כשנמצאים באוהל קמפינג…

 

שתייה בשפע

אם אתם שני מטיילים תוכלו להסתפק בשלוקר לכל אחד. אך אם אתם מבורכים בילדים, תצטרכו לדאוג למלאי של מים בשפע. העדיפו לבנות את האוהל ליד נקודת מים זמינה ממנה תוכלו למלא מים בשעת הצורך. קיימים אזורים מוכרזים לקמפינג ותוכלו לנצלם להגברת החוויה.

 

דואגים להיגיינה גם בקמפינג

אל תשכחו לארוז סבונים, שמפו, נייר טישוי, מגבונים ותרסיס נגד יתושים. ארזו גם קרם הגנה מפני קרינת השמש, תרופות שאתם יודעים שאתם צריכים אותם מידי פעם ואם יש לכם כיור נייד זמין, צרפו גם אותו… מובטחת לכם חוויה צרופה.

 

חומרי גלם להכנת התבשילים

אמנם אתם יכולים לקפוץ לחנות מכולת סמוכה ולרכוש על הבוקר ביצים להכנת חביתות. אך למה לא לארוז חומרי גלם מהבית? קחו צידנית מכילה ואיכותית וארזו בה בשר קפוא, חלב, נקניקיות וכל מוצר שאתם יודעים שתרצו להשתמש בו. באותה צידנית הכניסו כמה בקבוקי קרח שישמרו על טמפרטורת המוצרים. בנוסף, בתיק אחר ארזו ירקות, תבלינים, סכו”ם וצלחות חד פעמיות, מפות ניילון לשולחן, שמן, קופסאות שימורים + פותחן וכל מה שתצטרכו להכנת אוכל משביע מחוץ לבית.

 

חיבור לעולם הגדול

אמנם אתם מתכננים להתנתק מהעולם הגדול בתקופת השהייה שלכם באוהל החוויתי, אך לא תרצו להישאר ללא טלפון מוטען. דאגו לארוז גם מטענים ניידים, מצלמות, ועוד פריטים שיכולים להוסיף לכם חוויות כמו כינור, ערסל ועוד.

מטייל

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חתונה על המים
אירועים
איך לבחור את המקום המושלם לחתונה?

בחירה של מקום מושלם לחתונה מחייבת חשיבה מעמיקה על לא מעט פרמטרים, ולכן אנחנו כאן בכדי להעניק לכם את הטיפים החשובים ביותר – וזאת על מנת שתוכלו לבחור את המקום

שי לחג
מתנות
בוחרים חכם מתנות ללקוחות לראש השנה

אז כן, סוגיית הבחירה של מתנות ללקוחות לראש השנה היא סוגייה בהחלט לא פשוטה, בעיקר בגלל שעומדות בפניכם כל כך הרבה אפשרויות. הטיפ שלנו כדי שתוכלו לבחור בצורה חכמה הוא