מסע מתוק: אילו ארגונים יש לעשות לפני החתונה?

האירוע הגדול של חייכם מתקרב בצעדי ענק ואין לכם מושג מה לעשות? אתם לא לבד! זוגות רבים חווים את הקושי הזה שנובע מתוך ריבוי משימות. בשורות הבאות נרכז בפניכם את הארגונים החשובים ביותר שתצטרכו לבצע בימים הקרובים, כדי שתוכלו להזיז עניינים ולהפיק את האירוע המרגש במינימום מאמץ. הישארו כאן ותורידו את מפלס הלחץ באופן משמעותי.

 

הארגון הראשון: תארגנו את החינה

אי אפשר לרכז את הארגונים החשובים ביותר שצריכים להתבצע לפני החתונה, מבלי להתעכב על הפקה של אירועי החינה. נסביר שבשלב זה עליכם להגיע להחלטות בנושאים הבאים:

  • מיקום האירוע
  • תאריך
  • קייטרינג
  • בגדים ייעודיים

נמליץ לכם להדפיס את הרשימה שהוצגה לעיל ולסמן X גדול על כל נושא שיישמתם. רק לאחר שתסמנו את כל הנושאים הללו, תוכלו לרכוש הזמנה מעוצבת לחינה ולהמשיך לארגון הבא.

אירועי חינה

הארגון השני: מדידות

סביר להניח שהגעתם לכאן לאחר שסיימתם לעצב הזמנה לחינה שתישלח לאנשים שאתם אוהבים. אם כך זה הזמן להתחיל בשלב המדידות. כעת תצטרכו לצאת יחד עם בן או בת הזוג למסע רכישות שכולל מדידות של טבעות, שמלת כלה וחליפה. נמליץ לשים דגש על איכות בשלב זה, כדי שתוכלו לבחור בבגדים ותכשיטים שיאפשרו לכם להתנהל במקסימום נוחות במהלך האירוע וגם לאחריו.

 

הארגון השלישי: בחירת מקום האירוע + קייטרינג

ברוכים הבאים לשלב הטעימות! כעת תצטרכו לחפש אחר מקום שמתאים לשניכם. כדאי לקרוא מדריכים מקיפים שעוסקים בעולם החתונות, כדי שתוכלו להיחשף למגוון מקומות האירועים שקיימים כיום. נציין שיש למשל גני אירועים, אולמות ואפילו מקומות פתוחים בטבע שתוכלו לציין בהם את אהבתכם. לאחר שתסגרו מקום מתאים, תוכלו לבחור את הקייטרינג שעונה לטעמכם ומתאים לבאי האירוע. נדגיש שתצטרכו לשים לב בשלב זה לאורחים שמקפידים על תזונה טבעונית, צמחונית וכשרה ולבצע את הבחירה הנכונה עבורם.

 

הארגון הרביעי: העברת סמכויות

עכשיו אתם צריכים לדעת שהגיע הזמן לשחרר. שכן, הארגון הרביעי יצריך העברה של סמכויות שונות שיחסכו לכם כאב ראש. זו ההזדמנות להעביר הלאה מטלות שאתם מעדיפים להימנע מהן, לדוגמא:

  • ווידוא הגעה מול מוזמנים
  • חיפוש אחר מאפרת
  • סגירת מלון לירח דבש

כדאי להעביר את הסמכויות הללו לכמה אנשים, כאשר הראשון הוא החצי השני שלכם (כלומר לבן או בת הזוג). השני הוא חבר או קרוב משפחה. רשמו לעצמכם מי קיבל איזו סמכות, כדי שתוכלו לוודא שאלה ביצעו את עבודתם נאמנה.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן 4 הארגונים שצריכים להתבצע כדי שתוכלו ליהנות מאירוע משמח ונטול כאב ראש. בשלב זה ברור לכם מה תצטרכו לעשות בכל רגע נתון, כך שנותר לכם רק ליישם. נאחל שתיהנו מהאירוע המרגש ושתחוו זוגיות אוהבת, תומכת ומחזקת לאורך שנים!

חֲתוּנָה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קוסם מנוסה
כללי
קוסם חובבן וקוסם מנוסה- מה ההבדל?

חשוב וראוי להתחיל במקרה זה במשפט- קוסם הוא קוסם הוא קוסם. גם הקוסם המתחיל ביותר, גם הקוסם החובבן שכבר מנוסה בהפעלת הטריקים וכלה בקוסם המקצוען- לקוסמות יש הגדרות רבות ודרכים

אטרקציות מהנות
אירועים
4 אטרקציות מהנות שאסור לכם לפספס!

חיינו מלאים באתגרים שונים ומשונים, אך רבים יסכימו שאחד מהאתגרים הקשים ביותר הוא למצוא פעילות לכל המשפחה שכולם יהיו מרוצים ממנה. אין ספק שזמן איכות משפחתי הוא חשוב ותמיד נשמע

גריל בשרי ושוקולד כשר לאירועים

האם אפשר לשלב שוקולד עם בשר לא רק בהיבט של כשרות, ידוע לנו ששוקולד הוא משהו שאנו מקדשים לו מקום של כבוד משל עצמו. הבשר עבורנו יש לו את המקום

קלפים
אירועים
הופעה של אמן חושים בזום? האם זה אפשרי?

במהלך תקופת הקורונה התרגלנו לכך שבמקום ללכת עם חברים או המשפחה להופעה של הלהקה האהובה עלינו, הצגה טובה או מופע סטנד אפ בבר השכונתי, אנחנו יושבים בבית ומשתתפים באירוע דרך