הקמת עסק למכירת מוצרי קקאו ושוקולד: מהיכן מתחילים וכמה זה עולה?

איך נדע אילו תהליכים אנחנו צריכים לעבור לפני פתיחת עסק למכירת קקאו ושוקולד? האם אנו צריכים להוציא עוסק פטור? אולי עוסק מורשה? האם כדאי לנו להקים אתר מכירות און ליין? כמה יעלה לנו להקים אתר מכירות באינטרנט למכירת מוצרי שוקולד? בואו נדבר על זה.

ראשית, כדאי לעשות הבהרה בנושא של עוסק פטור או עוסק מורשה. בין אם אתם מוכרים שוקולדים או רכבים, כדאי לזכור כי עוסק פטור הוא עצמאי שמרוויח 100,000 ₪ בשנה או פחות מכך. מרוויחים יותר מ100,000? אתם יכולים לבדוק לגבי עוסק מורשה או אפילו הקמת חברה, אך נחזור להתמקד בהקמת עסק ולא בהתפתחותו העתידית. לאחר שבחרתם את מסגרת הפעילות העסקית שלכם, אתם צריכים להירשם אל מול רשויות המדינה (מע”מ). בחרתם עסק למכירת מוצרי קקאו ושוקולד? שימו לב כי ברוב המקרים, בין אם מוכרים שוקולדים או ביטוחי חיים, מומלץ מאוד להסתייע ברואה חשבון המסוגל לספק לכם את השירות המדויק ביותר עבור עצמאיים.

שוקולד

ייעוץ עסקי וייעוץ מסובסד, כן או לא?

ישנם גם אנשים המשתמשים ביועצים עסקיים, אך היו מוכנים לכך שהעלויות של יועץ עסקי יהיו בדרך כלל גבוהות יותר מאשר עלויותיו של רואה חשבון מומלץ. כשאנשים שומעים את צמד המילים ייעוץ עסקי הם נוטים לחשוב אוטומטית על המחירים הגבוהים שדורש יועץ עסקי מומלץ. יחד עם זאת, כדאי לזכור כי המדינה מציעה תוכניות מימון שונות לליווי עסקי של עסקים כאלו ואחרים. התוכנית נקראת “מעוף” והיא מיועדת עבור עסקים המעוניינים לקבל ייעוץ עסקי מסובסד. מומלץ מאוד להתעניין, ניתן להפיק תועלת אדירה ולהקים את בית השוקולדים החלומי שתמיד רציתם.

אם אתם חולמים להקים עסק לשוקולדים אך אתם מתחת לגיל 18, אתם תצטרכו או להמתין או לרשום את העסק של שם ההורים. בשונה מעסקים למכירת קקאו ושוקולדים, חברות ייעוץ משכנתאות נפתחות רק לאחר שנים של ניסיון בתחום.

פתיחת עסק, עד כמה מורכב התהליך?

אין ספק, גם שוקולדים מצריכים ניסיון מקצועי והבנה מקצועית, אך חברת ייעוץ למשכנתאות מומלצת היא חברה שרוכשת ניסיון של שנים רבות, חברה המורכבת מיועצי משכנתאות שלמדו שנים את התחום ועוד. יועצי משכנתאות מומלצים יספקו לכם ייעוץ בכל הקשור לנושאי לקיחת משכנתא חוץ בנקאית או הלוואת גישור, הלוואת שפיצר ועוד רבות. למעשה, ללא ליווי של יועצי משכנתא, לא פעם ניתן להתבלבל במהלך התהליך המורכב של הלוואות ארוכות טווח.

אנו חיים במדינה מתוקנת ומחוקקת ועל כן, בין אתם מוכרים שוקולדים או מייעצים עבור משכנתאות והלוואות, אתם צריכים להיות רשומים בתור עסקים, לפעול על פי התקנות, לפתוח תיק במס הכנסה ועוד. אמנם התהליך עשוי להיות מורכב, אך כמו במקרים רבים אחרים בחיים האלו, השד פחו נוראי ברגע שמתמודדים מולו. אנו מזכירים, ליווי עסקי מקצועי הוא יתרון אדיר, מומלץ לשקול להסתייע ביועץ עסקי מקצועי.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כדורים
כללי
פתרונות טבעיים לבעיות מיניות שונות

בשנים האחרונות אתם שמים לב שאתם מנסים להתחמק באלגנטיות ממפגשים מיניים בחדר המיטות. במילים עדינות ניתן להגיד שמשעמם לכם בזוגיות רבת השנים שאתם נמצאים בה, ובמילים קצת פחות עדינות אפשר

נכות ראשית
כללי
אילו מחלות מזכות בפטור ממס הכנסה?

אזרחים רבים מתמודדים במהלך חייהם עם אתגרים בריאותיים אשר מקשים עליהם להמשיך באורח החיים אליו התרגלו. אתגרים אלו יכולים לנבוע מאבחון מחלה קשה, פציעה בתאונת דרכים או התפרצות מחלת נפש.

קלפים
אירועים
הופעה של אמן חושים בזום? האם זה אפשרי?

במהלך תקופת הקורונה התרגלנו לכך שבמקום ללכת עם חברים או המשפחה להופעה של הלהקה האהובה עלינו, הצגה טובה או מופע סטנד אפ בבר השכונתי, אנחנו יושבים בבית ומשתתפים באירוע דרך