חתן השמחה – איך בוחרים אולם לבר מצווה?

הילד צפוי לחגוג יום הולדת 13 בקרוב ואתם צריכים להתחיל לארגן את האירוע? אם כך, סביר להניח שגלשתם ברחבי הרשת כדי לחפש תשובות לכל מיני שאלות בנוגע להליך המורכב. עברנו את המצב הזה לא מזמן והחלטנו לצאת בסדרת מדריכים מקיפה שתציג בפני כל דורש את הדרך הנכונה לתכנון של אירוע בר מצווה מושלם. הישארו אתנו, כי הפעם נציג בפניכם איך בוחרים אולם לבר מצווה.

 

תכירו את סדרת המדריכים החדשה שלנו בנושא בר מצווה

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים אודות השאלה שהצגנו במדריך הנוכחי, אנחנו רוצים לציין בפניכם כי המדריך הנוכחי הוא ה – 5 בסדרה. אם הגעתם לכאן במקרה, כדאי שתדעו שבכל פעם אנו מעלים שאלה חשובה אחרת שנוגעת לתכנון של אירוע בר מצווה. שכן, פנינו לפני כמה שבועות אל הגולשים שלנו ושאלנו אותם אם הם צפויים לארגן אירוע שכזה בקרוב.

הופתענו לגלות שמעל ל – 60 גולשים ציינו כי הם עוסקים בעניין כבר עכשיו ואין להם מושג מאיפה להתחיל. לכן, ביקשנו מכל אחד לשלוח במה הוא מתקשה ויצאנו לבדוק את כל הפרטים בקשיים השונים. הפעם נעסוק בבחירה של אולם ובהמשך, נציג בפניכם בחירה של הדברים הבאים:

  • מפעיל מומלץ
  • קייטרינג כשר
  • קונספט לאירוע

תכירו את סדרת המדריכים החדשה שלנו בנושא בר מצווה

איך בוחרים אולם לבר מצווה? השלב ה – 1 

בחירה של אולם לבר מצווה זה עניין שצריך להתקיים בכמה שלבים. בשלב ה – 1 אתם צריכים קודם כל לפנות אל הילד שחוגג ולשאול אותו: “מה חשוב לך באולם?”. יכול להיות שתשמעו תשובות שלא חשבתם עליהם מראש. אצלנו, הבן שלנו אמר שחשוב לו שיהיה אולם רחב ידיים, שיהיה מקום לרקוד ושיסופקו בו חבילות של אירועים.

אלו דברים שאנחנו לא חשבנו עליהם מראש, אבל התגלה לנו שהילד שלנו, שהיה בכמה אירועי בר מצווה לאחרונה, יודע דבר או שניים בנושא.

איך בוחרים אולם לבר מצווה השלב ה – 1 

איך בוחרים אולם לבר מצווה? השלב ה – 2

בשלב השני אתם צריכים לערוך רשימה של כל הדברים שצוינו בפניכם, למשל:

  • אולם רחב ידיים
  • אולם שיש בו רחבת ריקודים עם תאורה
  • אולם שיש בו חבילות צילום וכו’

 

איך בוחרים אולם לבר מצווה? השלב ה – 3

בשלב השלישי נותר לכם רק לחפש אולם לבר מצווה שמספק את כל הדברים שציינתם ברשימה לעיל. אם אתם מסתבכים, דעו שתמיד אפשר לכתוב פוסט בפייסבוק או לנסח הודעה עם הרשימה שלעיל לקרובי משפחה וחברים. הם צפויים לסייע לכם למצוא את המקום המדויק עבורכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הדרך הנכונה לבחירה של אולם לבר המצווה. אנו מאחלים לכם בהזדמנות זו שתבחרו את האולם המתאים עבורכם ביותר ושיהיה מזל טוב. אל תשכחו להעביר את המדריך הזה הלאה להורים אבודים אחרים שלא יודעים מאיפה להתחיל.

חתן השמחה - איך בוחרים אולם לבר מצווה?

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מיקרופונים
אירועים
שירה בציבור ליום הולדת 70

יום הולדת 70 מהווה הזדמנות יוצאת דופן בעבורכם להפיק אירוע בלתי נשכח ומרגש במיוחד בסגנון של שירה בציבור. להלן כל הפרטים אודות הפקה של אירוע בלתי נשכח, לכבוד חגיגות יום

עוגת חתונה
אירועים
כיצד לבחור עוגה לחתונה? כל המידע כאן

באלבומי התמונות המשפחתיים של ההורים או של סבתא וסבא, תמצאו במרבית הפעמים תמונה מסורתית של עוגת החתונה או תמונה של הזוג המאושר לצד העוגה. בדיוק כמו אצל ההורים והסבים שלנו,

מלונות בקוסמוי
תיירות
מלונות בקוסמוי – המדריך למטייל

מי לא חולם על חופשה קסומה מול חולות זהובים ומי טורקיז נעימים. הרוח מלטפת אתכם בעודכם אוחזים שייק פירות ואתם כבר לא מתרגשים מהפוט-מסז’ המפנק שאוטוטו תקבלו כי היום הוא