יום האהבה בפתח – 4 מתנות שמעניין לקבל

בשביל לקנות מתנות לבן או בת הזוג שלנו אנחנו לא צריכים תירוץ מיוחד, אולם יש כמה וכמה מועדים לאורך השנה שבהם אם לא תצטיידו במתנה – כנראה שצפוי לכם ריב מאוד לא נעים בהמשך. מועדים כמו יום הולדת, יום נישואין, וולנטיינ’ס דיי ויום האהבה הם רק חלק מהמועדים שידרשו מכם להצטייד במזומנים, לגשת אל הקניון ולהתחיל לעבור חנות חנות עד שתמצאו את המתנה המושלמת. אז כדי לעשות לכם את העניין הזה פשוט יותר, כתבנו את המאמר הבא שיתן לכם השראה ורעיונות. אז בואו נתחיל עם: יום האהבה בפתח – 4 מתנות שמעניין לקבל.

 

אבל קניתי לה כבר הכל!

אתם אולי חושבים שקניתם לבן או בת הזוג שלכם כבר כל מתנה אפשרית שקיימת על גבי הפלנטה. התכשיט, החולצה, הנעל שהיא רצתה או הבושם שהוא ביקש כבר בוודאי עשו את דרכם אל הבית המשותף שלכם, אבל תנו לנו לספר לכם – אלו ממש לא המתנות היחידות שאפשר לקנות! בשנת 2020 היצע המתנות הוא כל כך מגוון ועשיר, שאין שום סיבה שלא תצאו קצת מהקופסה ותמצאו מתנות שמעניין לקבל, מקוריות ומפתיעות.

 

יום האהבה בפתח – 4 מתנות שמעניין לקבל

אז בואו נתחיל מקצת גאדג’טים. כולנו אוהבים להתפתח ביחד עם הטכנולוגיה, ולכן עולם הגאדג’טים הוא בהחלט עולם שרלוונטי למתנות שמעניין לקבל. מעמד לפלאפון שנצמד לרכב, משקפי מציאות מדומה או מנורה שולחנית עם כאבל טעינה הם רק חלק מהגאדג’טים המגניבים שנמצאים היום בשוק, ואם מדברים על מתנות שמעניין לקבל – הן לחלוטין נמצאות תחת הקטגוריה הזאת.

 

משחקים לזמני הישיבות

כל אחד מאיתנו מבלה לעיתים בחדר הישיבות הביתי, ואם במתנות שמעניין לקבל עסקינן – קבלו את הרעיונות המגניבים הבאים: סל שנתלה על דלת השירותים, מיני מגרש גולף שילווה את הזמן שלכם, מגרש כדורגל מיני ועוד. עם מתנות כאלו בני הזוג שלכם ידעו בוודאות שאתם אוהבים אותם לא רק כשהם ריחניים ומטופחים, אלא חושבים גם על הזמנים הפחות נעימים שלהם.

 

מחזיק מפתחות משותף – לא סתם קלישאה

כשהיינו ילדים הענקנו אחד לשני שרשרת עם חצי לב, מה שהעיד על אהבתנו ועל הרצון שלנו להיות יחד כזוג. אולם מאז הדברים גדלו והשתכללו, והיום אתם יכולים להעניק לבן או בת הזוג שלכם מחזיק מפתחות מעוצב באופן אישי, עם כיתוב או חריטה. בצורה זו תהיה להם הפתעה נעימה בכל פעם שהם ינעלו את דלת הבית ביציאה או יכנסו אל הרכב בדרך חזרה הביתה, ומה יותר כיף מזה בעצם?

 

ומה עם חדר המיטות?

גם חדר המיטות לא חף ממתנות שמעניין לקבל. בין צעצועים למיטה כמו אזיקים סקסיים ופרוותיים או כיסוי עיניים מדליק, תוכלו גם להצטייד במתנות שיעצימו את חיי המין שלכם כמו קמגרה ללא מרשם, משחה להעצמת האורגזמה הנשית ועוד. אז תהנו ויום אהבה שמח!

מתנות בצבע אדום

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
סדנה זוגית ראשית
מידע על שוקולד
סדנת שוקולד זוגית

לא משנה האם מדובר ביום האהבה, ציון יום נישואים או סתם יום לחגוג את האהבה – סדנת שוקלד זוגית היא החוויה המושלמת לכל זוגות האוהבים. סדנת שוקולד זוגית – החוויה

צלחת עם חתיכה
אירועים
עוגות שוקולד מיוחדות

אם יש אירוע שאי אפשר לשכוח כל כך מהר בחיים ושתמיד יהיה לנו נעים להיזכר בו, זה אירוע החתונה. לכן ברור מדוע רוב האנשים שבוחרים להתחתן רוצים לעשות את זה

נהג מרוצים
אטרקציות לכל המשפחה
מתנה לא שגרתית לבת מצווה – טיול טרקטרונים

ההזמנות לבת המצווה חולקו, מועדון לבת מצווה במרכז כבר סגור, ההתרגשות בשיאה, האירוע קרב, ואתם רוצים לתת מתנה שתשאיר חותם, לא מתנה שגרתית. אז מה עושים? אירוע בת המצווה הוא

בר גלידות
טיפים לאירועים
5 ברים לא שגרתיים לאירועים

כאשר מתכננים אירוע, אחד השיקולים החשובים ביותר הוא אפשרויות האוכל והשתייה שיעמדו לרשות האורחים. בעוד בר מסורתי עם בירה ויין הוא מרכיב עיקרי באירועים רבים, יש עוד מספר אפשרויות בר