כך תמצאו את הקוסם המתאים לאירוע שלכם

הקוסם המתאים לאירוע שלכם מגיע עם יותר מאשר סט כלים של קוסמים. מעבר לסט הכלים של הקוסם, הוא צריך להביא אתו גם את היכולת לשעשע את הקהל, לסקרן אותו ועוד. כיצד תמצאו קוסם לאירועים שיגרום לקהל להגיד: “איך הוא עשה את זה?!” – הנה כל המידע.

אם אתם מחפשים אחר קוסם לאירועים או אמן חושים מצליח, אתם מחפשים אחר אנשי במה לכל דבר. אנשי במה אלו עושים הרבה מעבר לקסמים. הם יוצרים אינטראקציה עם הקהל, הופכים את בעל האירוע למפתח האירוע, גורמים לאנשים לצחוק, להסתקרן ועוד.

כל עוד אתם מחפשים אחר קוסם מקצועי לאירועים מסוגים שונים, תוכלו למצוא אנשי במה היסטריים עם המון ניסיון. ובכל זאת, כיצד נבדיל ביניהם ונבחר בקוסם הנכון? הנה כל המידע, נתחיל עם סגנון המופע. מה אני צריך לדעת על סגנון אמן החושים, הקוסם או אמן הטלפתיה?

 

מה שצריך לדעת על אמן החושים והקוסם שלכם

סגנון המופע של אמן החושים והקוסם הוא חשוב. בעוד שחלק מהקוסמים הם מאוד אפלים ומסתוריים, חלק אחר יהיו משעשעים וממש סחבקים. אם אתם מחפשים אחר קוסם לימי הולדת של ילדים למשל, יהיה רצוי לבחור קוסם אירועים מצחיק וחמדמד.

ואם כבר הזכרנו מופע משעשע, חובה לדבר גם על אמן טלפתיה וחושים. אמן טלפתיה הוא אדם אשר מסוגל לא רק לקרוא את המחשבות שלכם, אלא גם להשפיע על תהליכי החשיבה שלכם. כן, ממש ככה. אם אתם מחפשים אחר אמן חושים למשל, אתם מחפשים אחר איש במה אשר מסוגל לקרוא את שפת גופכם את מחשבותיכם.

 

כיצד נראה המופע של אמן הטלפתיה?

אמני חושים הם מעולים בכל מה שקשור לניווט המחשבה של הקהל, זה פשוט היסטרי לצפות בזה ועוד יותר היסטרי לקחת חלק בזה. מומלץ. ומה עוד כדאי לדעת על הקוסם שלכם? כדאי לקחת בחשבון את סוגי הקסמים שהקוסם יבצע.

חלק מהקסמים עשויים ממש להבהיל את הקהל, ככה שחשוב להתאים את סוגי הקסמים לסוגי הקהלים שמגיעים לחוות את המופע. ואולי הכי חשוב לדעת, יהיה כדאי לצפות בטעימות מהמופע של הקוסם. לפני שאתם מזמינים קוסם כזה או אחר לאירוע, תריצו עליו חיפוש ביוטיוב ובגוגל.

 

היכן ניתן לצפות בקטעי מופע של קוסמים?

באתר YOUTUBE יש מופעי קוסמות של המון קוסמים מישראל שמשווקים את עצמם. תוכלו בעצמכם להתבונן בחלקים מהמופעים של הקוסמים ולהחליט מה מתאים לכם. בעוד שחלק מהקוסמים עשויים להרגיש לכם מעט ילדותיים, חלק אחר מהקוסמים נחשבים בעלי מופע “בוגר” יותר.

נשאיר לכם להחליט. העיקר שתחליטו נכון, כי על אירוע טוב מדברים גם חודשים. אם אתם רוצים להפוך את האירוע לבלתי נשכח, אמן חושים ואמן טלפתיה יהיה מענה מעולה עבורכם. תהנו.

קוסם

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
לשכור גנרטור
אירועים
האם ניתן לשכור גנרטור לאירוע?

אם אתם צפויים לארגן אירוע ויש לכם צורך בגנרטור, כדאי שתדעו שאתם לא צריכים בהכרח לערוך קנייה של גנרטור שיתפוס לכם מקום רב בבית או במחסן. יצאנו לבדוק במיוחד בשבילכם

שוקולדים
אירועים
ארגון סדנת שוקולד מא’ ועד ת’

מתכננים לארגן סדנת שוקולד בקרוב? להלן כל הצעדים לארגון של סדנת שוקולד – מא’ ועד ת’.   ארגון סדנת שוקולד: המדריך המלא אם אתם מתכננים לארגן סדנת שוקולד בקרוב לכבוד

אולם חתונות
אירועים
איך בוחרים גן או אולם אירועים?

עושים אירוע ממש בקרוב? מתלבטים איך נכון יהיה לבחור את המקום שבו תעשו את החגיגה? אם כך, בוודאי אתם תוהים האם גן יתאים יותר או אולם אירועים. זקוקים לעזרה בקבלת