לא רק שוקולד – מתנות בעיצוב אישי לכל שמחה ואירוע

בין אם אתם מתארחים בבר או בת מצווה או שבשעה טובה אתם מחתנים את הנכד או הנכדה, ואפילו אם אתם החלטתם לערך להורים מסיבת הפתעה לרגל יום נישואין עגול וחגיגי במיוחד, בעזרת מגוון רחב של גאדג’טים מגניבים ומיוחדים, אשר ניתן להתאים אישית, כל אירוע משפחתי יכול להפוך לחגיגה מיוחדת וזכירה במיוחד.

בכתבה הבאה תמצאו שלל רעיונות אשר בעזרתם תוכלו לשדרג כל אירוע.

 

להמשיך לרקוד גם אחרי האירוע

אין חגיגה מוצלחת בלי מוזיקה מדהימה, ואם האירוע שלכם היה מוצלח במיוחד, האורחים שלכם בוודאי יצאו ממנו עם טעם של עוד. כדי לתת לאורחים שלכם את מה שהם רוצים ולעזור להם לזכור את האירוע המיוחד שהפקתם. תוכלו להעניק לכל אחד ואחת מהם:

 

אוזניות

  • אוזניות מדגם נגה בצבע שחור או לבן המתחברות באמצעות חיבור 3 מ”מ קלאסי עליהם אפילו להטביע או לחרוט את התאריך ושמם של בעלי השמחה. אם אתם חוששים שהכבל של האוזניות הללו יסתבך לכם בכיס, תשמחו לגלות שבזכות מנגנון גלילה ייחודי השימוש באוזניות נעשה נוח ופשוט במיוחד.

 

אוניות אלחוטיות

אם אתם והאורחים שלכם לא רוצים להסתבך עם כבלים, העניקו להם אוזניות אלחוטיות איכותיות בתוך קופסא מודפסת המגיעות בצבע לבן ומתחברות באמצעות בלוטוס.

 

רמקולים ניידים

  • רמקולים ניידים המגיעים במגוון רחב של צבעים ועיצובים, ישמחו כל בעל שמחה וכל אורח, על אחת כמה וכמה אם העיצוב וההדפס שלהם הוזמן במיוחד לכבוד מקבל המתנה.

 

מכשיר רדיו שולחני

אין כמו לשמוע רדיו בזמן ביצוע מטלות במחשב, העניקו לאורחים רדיו שולחני מדגם נובו עם חיבור USB.

 

לחזור מהאירוע עם תמונה למזכרת

עם כל הכבוד לצלם של האירוע, לעיתים צילום שנעשה על ידי החוגגים עצמם מצליח להעביר את הרגע בעוצמה גדולה לאין שיעור. אם כן שקלו להעניק באירוע:

מוט סלפי

  • מוט סלפי יהפוך את המלאכה המורכבת של תפיסת כל מושאי הצילום בפריים לקלה ומהירה בהרבה.

 

שלט רחוק לצילום סלפי

אם אתם רוצים לקחת את מוט הסלפי צעד אחד קדימה, השתמשו בשלט רחוק לצילום סלפי אשר מתאים הן ל- IOS והן ל- Android.

  • עדשות לטלפון הנייד – בעזרת שימוש בעדשות איכותיות אשר ניתן להרכיב על כל טלפון חכם, הצילום בעזרת הסלולרי יעלה ליגה ללא כל מאמץ.
  • כיסוי למצלמה – גם מצילום מומלץ מידי פעם לנוח, כיסוי מצלמה מודפס הוא מתנה שימושית ביותר.

 

מתנות מהנות שכל אחד ישמח לקבל

אם באירוע שלכם יש ילדים רבים, או אפילו ילדים ברוחם, הם ללא ספק ישמחו לקבל מתנות מהנות שיעסיקו אותם במהלך האירוע, וגם בסיומו. על כן, העניקו  להם ספינרים או קוביות פידג’ט, בעיצוב צבעים והדפס שישדרג לכם את האירוע.

אם גם אתם רוצים מתנות מהנות שכאלה באירוע שלכם, או רוצים רעיונות נוספים, היכנסו לאתר של חברת Ma-bali, והתרשמו ממגוון רחב של מתנות איכותיות.

 

אוזניות ומשקפיים לדוגמה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אנשי שירות
שיפוץ בניין: סנפלינג או במות הרמה – מה עדיף?

בניינים ישנים או חדשים חשופים בתדירות גבוהה לפגעי מזג האוויר השונים הגורמים לבלאי מוגבר. הדבר בא לידי ביטוי בסדקים, חורים וקילופי צבע במקרה הטוב, ולנפילת אריחים וחשיפת ברזלי היציקה, במקרה

שלוש וורדים
אירועים
מדוע שוקולד ופרחים מושלמים ליום האהבה

יום האהבה הולך ומתקרב, ובינינו – עבור הרומנטיקנים באמת מביניכם, גם ימים שגרתיים במיוחד יכולים ברגע להפוך לימי אהבה שפזורים לאורך כל ימות השנה. אם גם אתם מתחילים לחשוב על

ילדה מחבקת דובי
מתנות
שוקולד או דובי כמחווה רומנטית

המחווה הרומנטית המושלמת יכולה להיות הצהרת אהבה פומבית, או נסיעה מטורפת על פני חצי עולם כדי להגיע אל מי שאוהבים ולהיות איתם. היא יכולה להיות ארוחה מפנקת שהכנתם בעצמכם, או

ילדים ושוקולד

ילדים ושוקולד בין ילדים לבין שוקולד קיימת מערכת יחסים מופלאה, טעימה ולפעמים גם חסרת מעצורים. הרבה הורים מנסים להוות כחוצץ בין הילדים לחטיף המושלם – שוקולד. לעיתים זה מגיע ללא