לא מצליחים לבנות קהל עוקבים ביוטיוב? זה הפתרון בשבילכם

אם אתם בעלי עסק או יוצרי תוכן באינטרנט, בוודאי נתקלתם ברעיון של קניית צפיות ביוטיוב.

אבל אתם לא בהכרח מבינים: מה זה אומר? האם זה כדאי? ולמה לעשות את זה בעצם? בשורות הבאות נענה על כל השאלות האלו ויותר.

 

מי שלא שם – לא קיים

יוטיוב הוא כבר מזמן לא פלטפורמה לפרסום מוזיקה בלבד, וגם לא נחלתם הבלעדית של יוצרים ואנימטורים חובבים. זהו כלי חשוב עבור כל עסק, איש מקצוע או יוצר. הוא מאפשר לכם ליצור תוכן אישי ושימושי, להציג את עצמכם בפני קהלים רחבים, להפיץ סרטוני הדרכה או דעה, וכו’.

 

יוטיוב מציג: שיטת הדירוג

ממש כפי שאתם גיליתם את כוחו של יוטיוב, כך גם עשרות אלפי בלוגרים, יוצרים, ובעלי עסקים אחרים. על מנת להגיע לקהל שלכם ביוטיוב, אתם חייבים להפיק תוכן איכותי ומקצועי עם ערך לצופה. אבל למרבה הצער, איכות לבדה אינה מספיקה.

הרשת מוצפת בתכנים, ואף אחד לא יכול לצפות בכולם. יוטיוב חייב להחליט אילו סרטונים להביא לקדמת הבמה ולהציע למשתמשים. לשם כך הוא משתמש באלגוריתם מורכב שמטרתו לדרג את התוכן באתר ולזהות את הסרטונים “המוצלחים” ביותר. במילים אחרות – כדי להגיע לקהל שלכם, אתם חייבים לזכות בדירוג גבוה מיוטיוב.

 

איך זוכים בברכתו של יוטיוב?

קשה לקבוע בוודאות מהם כל הפרמטרים שנכללים באלגוריתם של יוטיוב. אבל אנחנו כן יכולים להצביע על כמה משתנים שבוודאות משפיעים על הדירוג, ועליהם אפשר לעבוד.

 

איכות הסרטון

איכותו הטכנית של התוכן שאתם מעלים משפיעה ישירות על הדירוג שלו באתר. אם תשקיעו באיכות וידאו גבוהה, עריכה מקצועית וציוד סאונד מתקדם – האלגוריתם יניח שגם מה שאתם אומרים הוא איכותי, מקצועי ומתקדם.

 

מספר הנרשמים לערוץ

אם הגולשים מעריכים את התוכן שהעליתם לאתר, הם ירצו לראות סרטונים נוספים שלכם ולכן יירשמו לערוץ שלכם. האלגוריתם של יוטיוב ידרג גבוה את אותם סרטונים שבסיום הצפייה בהם, הגולש החליט להירשם לערוץ היוטיוב שלכם.

 

כמות הצפיות

יוטיוב משתמש בגולשים שלו כממליצים על טיב התכנים באתר. סרטון שנצפה הרבה הוא כנראה מעניין או משמעותי, ולכן יקבל דירוג גבוה יותר. את כמות הצפיות הוא מודד בכמה דרכים, ביניהן: מספר האנשים שהתחילו בצפיה בווידאו, מספר האחוזים ממשך הווידאו שבהם צפו אותם גולשים לפני שעברו למשהו אחר, האם צפו בכולו, וכו’.

 

איך מתחילים לצבור צפיות?

עסקים ויוצרים חדשים מגלים כי קשה מאוד להתחיל ולצבור עוקבים ביוטיוב. הסרטון יגיע לגולשים רק אם יהיה לו דירוג גבוה, אבל דירוג גבוה דורש מסה קריטית של גולשים… תקועים?

בדיוק לשם כך, אנו מציעים שירות של קניית צפיות בתכני יוטיוב. הפתרון שלנו מזרים כמויות משמעותיות של גולשים שיצפו בסרטונים שלכם ויעלו את הדירוג שלהם באתר.

מה שהופך את השירות שלנו לייחודי הוא שאנחנו עובדים עם צופים אנושיים – כלומר הם אינם משתמשים אפליקטיביים, בוטים או כל פתרון אוטומטי אחר. מדובר בגולשים אמיתיים שמשתייכים לקהל היעד שלכם, כך שהתוכן שלכם יהיה רלוונטי עבורם, יספק להם ערך ויסקרן אותם להירשם לערוץ.

השירות יכול לספק לכם גולשים מהארץ או גולשים מחו”ל, תלוי מה הם הצרכים שלכם ושל העסק שלכם.

 

השורה התחתונה

כדי להתקדם בקהילת יוטיוב, אתם צריכים תכנים איכותיים וגם קהל רחב שיצפה בהם. לשם כך, תתרכזו אתם ביצירת סרטונים עם תוכן, תשקיעו בציוד הקלטה מקצועי ותציגו את עצמכם בצורה הטובה ביותר. כל השאר – עלינו.

לקניית צפיות כנסו.

איש שיווק

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מהו בן מארי?

מהו בן מארי? בין השיטות הרבות להמסת שוקולד קיימת שיטה אחת נפוצה ביותר ושמה בן מארי או בתרגום לעברית אמבט מרים. אמבט מנירוסטה או סיר קטן המונחים על גבי סיר

אמן חושים לאירועים
אירועים
למה דווקא אמן חושים לאירועים?

ישנן סיבות שונות לאירועים – אירועים משפחתיים לקראת החג, מסיבות לחברים לציון ימי הולדת, וגם אירועים עסקיים שונים. מה מייחד מופע של אמן חושים ומדוע דווקא אמן חושים הוא אטרקציה

רחוב
תיירות
איינדהובן – בירת העיצוב של הולנד

מי שמכיר את איינדהובן שבדרום הולנד מכיר את העיר בעיקר בזכות מועדון הכדורגל המוצלח שלה, אך מרבית המגיעים למקום עושים זאת במקרה וללא כל הכרות מוקדמת וזאת על מנת לצאת