איך תחגגו לילדה את הבת מצווה ללא בעיות

הגיע הרגע המרגש והבת שלכם הגיעה לגיל המצוות. כמו כל נערה בגילה, גם היא כנראה רוצה בת מצווש מרגשת ונוצצת. נדמה לכם שזהו אירוע פשוט יחסית, אבל הפקת אירוע בת מצווה, כמו כל אירוע אחר, היא מבצע הפקתי לא פשוט כלל. מקייטרינג עד אולם, מדי-ג’י ועד הזמנות, אירוע בת המצווה הוא אירוע לכל דבר ועניין ובסדר גודל מכובד.

 

אז איך תחגגו לילדה את הבת מצווה ללא בעיות?

החלטתם לארגן בעצמכם את בת המצווה? רעיון מעולה. בדיוק בגלל זה הכנו לכם מדריך קצר שיעזור לכם להבין איך לחגוג לילדה את הבת מצווה ללא בעיות.

קודם כל הקציבו סכום אותו אתם מוכנים להשקיע על בת המצווה. יכול להיות שהתקציב הזה ישתנה מעט לאורך הדרך, לכן תהיו גמישים אבל לא יותר מדי. מראש נזהיר- מדובר באירוע לא זול. בעידן של היום, שבו לאינסטגרם ולרשתות החברתיות נוכחות משמעותית בחיי היום יום של בני הנוער, הילדה שלכם כנראה חולמת על בת המצווה נוצצת כמו שהיא ראתה באינסטגרם אצל בנות אחרות. הפקת האירוע היא כל הזמן משחק של כדאי ולא כדאי- על מה שווה להשקיע את הכסף ומה מיותר.

חשוב שתדעו שיש לכם אפשרות לבטח את האירוע שלכם. מפיקי אירועים ויזמים רבים מחליטים לבטח את האירועים שהם מפיקים, בין אם אלו אירועי ענק או אירועים קטנים.
כפי שכבר ציינו קודם, הפקת בת מצווה היא עניין לא זול. אתם כנראה תשלמו לא מעט כסף ללא מעט ספקים ונותני שירות. הביטוח נועד להגן עליכם במקרה של ביטול לא מתוכנן של האירוע. הביטוח מהווה רשת ביטחון עבורכם שנועדה לכסות את ההוצאה הכלכלית על אירוע מבוטל ולמנוע מכם נזק כלכלי שעלול ללוות אתכם לתקופה ארוכה.
אירוע יכול להתבטל מכל מיני סיבות לא צפויות- מצב בטחוני רגיש, מזג אוויר מפתיע, פציעה לא מתוכננת ועוד.
אבל לפני שאתם רוכשים פוליסת ביטוח אירועים אנחנו ממליצים לכם קודם לעשות בדיקה קצרה בהר הביטוח. הר הביטוח הוא מיזם לאיתור ביטוחים. בעזרתו תוכלו לקבל דו”ח מפורט עם כל הביטוחים שרכשתם בעבר. הדו”ח יעזור לכם להבין על אילו ביטוחים אתם עדיין משלמים, ואילו מהם כבר לא רלוונטיים. המיזם נועד כדי לעזור לכם לחסוך מאות שקלים בשנה על ביטוחים לא רלוונטיים שאתם משלמים עליהם. לכן, לפני שאתם מבטחים את האירוע שלכם, בדקו קודם שאתם לא משלמים על פוליסת ביטוח אירוע או כל פוליסה אחרת שכבר אינה רלוונטית.

והדבר האחרון והחשוב ביותר שצריך לשים לב אליו הוא כלת השמחה. נכון שהפקת בת מצווה יכולה להיות כאב ראש לא קטן, אבל לצד כל זה היו קשובים לביתכם, ערבו אותה בתהליך ההפקה, התייעצו איתה. תחושת השייכות והמעורבות תגרום לה להעריך יותר את העבודה הקשה שלכם ואף להנות יותר באירוע עצמו.

אנחנו מאחלים לכם המון מזל טוב ואירוע מוצלח ונוצץ!

 

יום הולדת 12 נרות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שלוש וורדים
אירועים
מדוע שוקולד ופרחים מושלמים ליום האהבה

יום האהבה הולך ומתקרב, ובינינו – עבור הרומנטיקנים באמת מביניכם, גם ימים שגרתיים במיוחד יכולים ברגע להפוך לימי אהבה שפזורים לאורך כל ימות השנה. אם גם אתם מתחילים לחשוב על

רחוב
תיירות
איינדהובן – בירת העיצוב של הולנד

מי שמכיר את איינדהובן שבדרום הולנד מכיר את העיר בעיקר בזכות מועדון הכדורגל המוצלח שלה, אך מרבית המגיעים למקום עושים זאת במקרה וללא כל הכרות מוקדמת וזאת על מנת לצאת

לשכור גנרטור
אירועים
האם ניתן לשכור גנרטור לאירוע?

אם אתם צפויים לארגן אירוע ויש לכם צורך בגנרטור, כדאי שתדעו שאתם לא צריכים בהכרח לערוך קנייה של גנרטור שיתפוס לכם מקום רב בבית או במחסן. יצאנו לבדוק במיוחד בשבילכם