מה כולל מופע של אמן חושים?

אנשים שלקחו חלק במופע של אמן חושים יודעים שמדובר במופע בלתי נשכח, כזה שתמיד נשאר צרוב בזיכרון. מי מכם שלא היו במופע שכזה, כנראה תוהים על מה המהומה, מדוע כולם מדברים לאחרונה על מופעים של אמני חושים? ומה כל כך מיוחד בהם? כדי שתוכלו לדעת את התשובה לכל השאלות האלו, אתם צריכים לדעת מה כולל מופע של אמן חושים. רק אז, אתם תוכלו להבין על מה כולם מדברים. כדי לחסוך לכם את החיפושים אודות שאלה זו, ריכזנו לפניכם את X  הדברים שתמצאו במופע שכזה:

 

תרגילי קריאת מחשבות

אחד התרגילים השכיחים ביותר שנכללים במופע של אמן חושים אלו תרגילי קריאת מחשבות. תרגילים אלו עשויים לבוא לידי ביטוי באחת או יותר מהדרכים הבאות:

 

קלפים

בעת שימוש בקלפים, אמן החושים מוסר למתנדב מהקהל חפיסת קלפים ומבקש ממנו לבחור בקלף מבלי להראות לו. לאחר כמה רגעים, האמן אומר את הקלף או מציג בפניו את הקלף הנבחר, מבלי שראה כלל באיזה קלף מדובר.

 

שימוש בלוח וטוש

תרגיל מסוג זה עשוי לבוא לידי ביטוי כאשר האמן מבקש ממתנדב או מתנדבים מהקהל לחשוב על מספר, ולאחר כמה רגעים, הוא מציג לוח מחיק עם מספר שכתב לפני המופע, עליו מופיע המספר הנבחר.

 

הצגת פרטים אישיים

בתרגיל מסוג זה, האמן יודע לקרוא את מחשבות המתנדב, כך שהוא יכול להציג בפניו את הפרטים האישיים שלו מבלי שנערכה ביניהם היכרות מראש.

 

תרגילי חיזוי העתיד

לאמן חושים טוב, יש את היכולת לחזות את העתיד. הוא יכול למשל לדעת מראש על מה הקהל יחשוב בזמן המופע. ברוב המקרים, אמני חושים מביאים מראש דף מקופל שנמצא בדש הבגד שלהם והם מציגים אותו בתחילת המופע.

במהלך המופע, הם שואלים את הקהל שאלה ומציגים בפני היושבים את התשובה שהופיעה בדף המקופל שנכתב בתחילת המופע. כך בעצם, בא לידי ביטוי תרגיל של חיזוי העתיד. אם תרגילים מסוג זה או תרגילים אחרים מעניינים אתכם ואתם רוצים לשמוע פרטים נוספים, אתם מוזמנים ללחוץ על הכתובת הבאה: yaron-mind.co.il.

 

תרגילי הזזת חפצים בכוח המחשבה

במהלך ביצוע תרגילים של הזזת חפצים בכוח המחשבה, אמן החושים מסתכל על חפץ כלשהו והוא יכול להזיז אותו ממקומו ללא מגע פיזי ישיר עמו. הדבר בא לידי ביטוי בדרך כלל תוך שימוש באביזרים ששייכים ליושבים בקהל, למשל:

  • שעון
  • כובע
  • נעליים ועוד

מדובר בתרגילים מהפנטים שגורמים לכל אדם לתהות “איך הוא עושה את זה?”. עד כאן כל המידע שחשוב שתדעו על התרגילים שנכללים במופע של אמן חושים. כעת, אתם יודעים במה מדובר כך שאתם יכולים להזמין לעצמכם ו\או לחברים, כרטיסים למופע של אמן חושים.

 

חפיסת קלפים לקסם

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ביטוח
כללי
מה חשוב לזכור לפני שיורדים לסיני

החלטתם שבא לכם חופשה, הפסקה קלה מהכאוס היומיומי, מדגדג לכם ממש לצאת מפתח הדלת, להכנס לרכב ול… אבל אז אתם נזכרים שאין לכם ביטוח נסיעות. רגע, איך בכלל עושים ביטוח

גריל בשרי ושוקולד כשר לאירועים

האם אפשר לשלב שוקולד עם בשר לא רק בהיבט של כשרות, ידוע לנו ששוקולד הוא משהו שאנו מקדשים לו מקום של כבוד משל עצמו. הבשר עבורנו יש לו את המקום

מטמון
אטרקציות לכל המשפחה
חדר בריחה מומלץ לילדים ולמשפחות

אתם שייכים לאותם ההורים שמחפשים מידי פעם את הפעילות המושלמת עם הילדים? נמאס לכם תמיד לצאת עם הילדים לעוד סרט, טיול בטבע או מסעדה? אם כך, אין ספק שאפשר להבין