מסיבת רווקים? הנה 6 דברים שיעזרו להחליט מה לעשות

חבר קרוב מתחתן, ועכשיו התפקיד שלך הוא לארגן מסיבת רווקים בלתי נשכחת? לתכנן מסיבת רווקים זה לא דבר פשוט בכלל וצריך לחשוב על הדברים הקטנים.

צריך לבחור מקום מתאים לקיים בו את המסיבה, לדעת כמה אנשים להזמין, כמה אוכל וכמה אלכוהול יתאימו למסיבה ולא פחות חשוב מכך – לדאוג לבידור הולם כך שלא יהיה משעמם לרגע במסיבה.

איך עושים את כל זה? הבאנו בשבילכם כמה טיפים.

 

כמה אנשים כדאי להזמין למסיבת רווקים?

מסיבת רווקים היא לא החתונה ואין צורך להזמין אליה את כל מי שהחתן מכיר.

אין סיבה שאנשים שהחתן לא מכיר טוב יראו אותו משתכר במסיבת הרווקים שלו ולכן מומלץ להזמין רק חברים טובים מהמעגל החברתי שלכם.

 

מתי כדאי לערוך את המסיבה?

אמנם בסדרות מסוימות מסיבות רווקים מתקיימות לילה לפני החתונה אך מדובר במצב לא רצוי. לילה לפני החתונה הוא זמן רגיש והחתן צריך לנצל אותו כדי לנוח לפני החתונה או להתכונן אליה ועדיף שלא יהיה לו האנגובר למחרת.

לכן מומלץ לקיים את מסיבת הרווקים לפחות שבוע לפני החתונה לפני שהלחץ האטומי מתחיל.

 

כמה כסף כדאי להוציא על מסיבת רווקים?

כחברים אנחנו תמיד רוצים להשקיע ולתת לחבר שלנו את הטוב ביותר, אך מצד שני צריך לזכור שכל החברים שמשתתפים במסיבה כבר יצטרכו לכתוב צ’ק לחתן ואין שום צורך להכביד עליהם בהוצאה כבדה נוספת. מומלץ שמסיבת הרווקים תהיה צנועה יחסית ולא תצריך את המשתתפים בה לקחת משכנתא.

 

כמה אוכל וכמה אלכוהול לקנות?

אוכל זה חשוב במיוחד כדי לספוג אלכוהול ולכן מומלץ לארגן כמות אוכל סבירה שלא תשאיר את החב’רה רעבים מצד אחד, אך מצד שני אין צורך לדאוג לארוחה כבדה שתרדים את כולם. לכן מומלץ לקנות מעט אוכל למסיבה – אבל לא לקמץ באלכוהול.

 

בידור למסיבת רווקים

בסופו של דבר לשבת במעגל ולדבר ממצה את עצמו באיזשהו שלב, ומסיבת רווקים טובה צריכה בידור איכותי כך שלא יהיה משעמם לרגע בערב.

לדעתנו אחד מסוגי הבידור המתאימים ביותר למסיבת רווקים הוא סטנדאפ של סטנדאפיסט מקצועי ומיומן.

לבחור סטנדאפיסט למסיבה זה לא עניין של מה בכך, וכשתפתחו את גוגל לחפש סטנדאפיסט מתאים סביר להניח שתתקלו בתוצאות רבות מאוד כך שיהיה קשה לבחור. המטרה שלכם הוא לבחור סטנדאפיסט מנוסה שידע לתפעל את המסיבה כמו שצריך ויקרע את כולם מצחוק. לכן כדאי לחפש סטנדאפיסט מנוסה שערך אירועים פרטיים רבים ויש עליו חוות דעת והמלצות חיוביות.

 

גידי ליבנה – הסטנדאפיסט המושלם למסיבת רווקים

מחפשים סטנדאפיסט למסיבת רווקים? גידי ליבנה הוא האיש בשבילכם. לגידי ליבנה יש ניסיון של שנים בסטנדאפ באלפי אירועים שונים שערך כולל מסיבות רווקים. גידי ליבנה שהופיע בתוכניות טלוויזיה כגון “גוט טאלנט ישראל”, “פותחים יום” ו-“ערוץ הצחוק של טדי” יודע להרים את המסיבה שלכם כמו שצריך כך שלא יהיה לכם רגע אחד ללא צחוק.

 

הופעה במסיבת רווקים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קוביות שוקולד
מידע על שוקולד
שוקולד ובשר – יש פתרון פרווה וכשר

שוקולד ובשר – יש פתרון פרווה וכשר אתם מתכוונים לעשות אירוע משפחתי בקרוב? הבת שלכם חוגגת בת מצווה ואתם חושבים איך לעשות את החגיגה הכי יפה ומפוארת שאפשר? אם כך,

סירות
תיירות
חופשה בתאילנד – היינו כחולמים

יש כמה מקומות בעולם הזה שיזכו לכינוי “גן עדן עלי אדמות” מהמטיילים בהם, תאילנד היא ללא ספק אחת הארצות שנותנות את התחושה של מקום קסום ונטול דאגות. תאילנד הטרופית מלאה