מתנה לא שגרתית לבת מצווה – טיול טרקטרונים

ההזמנות לבת המצווה חולקו, מועדון לבת מצווה במרכז כבר סגור, ההתרגשות בשיאה, האירוע קרב, ואתם רוצים לתת מתנה שתשאיר חותם, לא מתנה שגרתית. אז מה עושים?

אירוע בת המצווה הוא אירוע מרגש ביותר עבור הילדה החוגגת. האירוע למעשה מסמל את המעבר מילדות לבגרות ומביא אתו התרגשות רבה. בנוסף, זהו למעשה האירוע הגדול הראשון שסובב סביב הילדה מה שמעלה את רף ההתרגשות לשיאו. לכן, מובן הרצון לתת מתנה לבת המצווה שתתאם את האירוע המיוחד הזה, ולא תהיה שגרתית כמו בכל יום הולדת אחר.

 

אז, איזו מתנה אפשר לתת לכבוד בת המצווה?

יש הרבה מתנות שאפשר לתת לבת המצווה שיוצאים מגדר השגרה. למשל, צניחה חופשית, חדר בריחה, טיסה לחו”ל, קורס מגניב ועוד. אבל מצאנו שיש מתנה אחת מיוחדת שממש לא שגרתית ומשאירה חותם חיובי, מדהים וחוויתי במיוחד. המתנה שאנחנו מדברים עליה היא טיול טרקטורונים, כן כן, שמעתם נכון.

טיול טרקטורונים זוהי אטרקציה פופולארית ויש לכך סיבה – היא כיפית, לא שגרתית ומלאה בריגוש. ניתן לעשות טיול טרקטורונים בכל רחבי הארץ – בדרום, במרכז ובצפון. כמו כן, טיול טרקטורונים מתאים הן למשפחות, הן לקבוצות והן לזוג, אז כמובן שמתאימה גם לקבוצה הכוללת ילדת בת מצווה.

טיול בקבוצות

 

מה זה בעצם טיול טרקטורונים?

הטרקטורון הוא כלי רכב, ארבע על ארבע, בדרך כלל פתוח, מה שמעניק חוויה מיוחדת וכיפית במיוחד עם רמה גבוהה של אדרנלין. זהו כלי רכב, חזק שיכול להתמודד עם תנאי שטח מאתגרים במיוחד. בדרך כלל יכולים לשבת בטרקטורון שלושה נוסעים, כאשר כולם חוגרים חגורת בטיחות, מה שהופך את החוויה למתאימה גם לילדים ובכלל לבטיחותית באופן יחסי. כמו כן, יש מסלולים רבים שמוצעים בכל רווחי הארץ. כך למשל, טיול טרקטורונים בירושלים מציע מסלולים שונים באזור ירושלים שם תוכל וליהנות מהאוויר ההררי, הרוח הנעימה, הנוף הייחודי ועצירות במקומות יפיפיים.

 

למה טיול טרקטורונים זו מתנה מיוחדת לבת מצווה?

יש משהו בטיול טרקטורונים שמשלב קלילות עם אקסטרים. מצד אחד משהו בנסיעה הפתוחה, בשטח הפראי מעלה תחושת ריגוש מיוחדת במינה. ומצד שני, החוויה המשותפת, הישיבה יחד בג’יפ, הירידה ממנו במקומות יפים, מכניסה קלילות לתוך החוויה. זו מתנה שהיא לגמרי לא שגרתית, ו”מכריחה” את המשתתפים בה לצאת מהשגרה, ולעשות משהו יחדיו שישאיר חוויה בלתי נשכחת. מה יכול להיות יותר מושלם מזה?

 

לסיכום

בת מצווה זה אירוע מרגש ואיך על כך ספק. לכן, בחירת מתנה מדויקת לאירוע שכזה הופכת להיות פעמים רבות למשימה מורכבת, במיוחד בימינו כאשר צ’ק הופך להיות הנורמה. לכן, אם אתם רוצים בכל זאת לתת מתנה שתעניק חוויה ייחודית עם הרבה אדרנלין, טיול טרקטורונים יכול לענות לכם על הצורך, אז קחו את זה בחשבון.

המון מזל טוב ובהצלחה!

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
דובים ענקיים
כללי
5 רעיונות דקורטיביים לדובי הענק

דובי ענק יכול להיות תוספת פלאפית, קוזית ויפה לכל חדר וחלל בבית. בין אם זו מתנת יום הולדת למישהו מיוחד או סתם פיס אומנותי ויחודי לבית שלכם, דובי ענק יכול

איזה אנשים אתם, של שוקולד או בשר

על נושא המאמר הבא, נכתב בעבר הרבה ועוד ייכתב הרבה בעתיד. הניסיון ליצור קונצנזוס בסוג האוכל המועדף ביותר הינו שגוי ונועד לכישלון עוד מלכתחילה. לעומת זאת, במאמר הקרוב אנו ננסה

קוביות שוקולד
מידע על שוקולד
שוקולד ובשר – יש פתרון פרווה וכשר

שוקולד ובשר – יש פתרון פרווה וכשר אתם מתכוונים לעשות אירוע משפחתי בקרוב? הבת שלכם חוגגת בת מצווה ואתם חושבים איך לעשות את החגיגה הכי יפה ומפוארת שאפשר? אם כך,

סירות
תיירות
חופשה בתאילנד – היינו כחולמים

יש כמה מקומות בעולם הזה שיזכו לכינוי “גן עדן עלי אדמות” מהמטיילים בהם, תאילנד היא ללא ספק אחת הארצות שנותנות את התחושה של מקום קסום ונטול דאגות. תאילנד הטרופית מלאה