2 סדנאות לשיפור הביטחון העצמי

ביטחון עצמי הוא מפתח מאסטר בחיים, שבא לידי שימוש במקומות רבים ובתחומים מגוונים. שיפור הביטחון עצמי הוא לפני הכול שיפור משמעותי באיכות החיים, על כל תחומיהם. החל מתחושה עצמית טובה, עד הצלחה חברתית וזוגית, ועד להצלחה לימודית ותעסוקתית, ביטחון עצמי הוא הבסיס. הבאנו עד אליכם שתי סדנאות נפלאות לשיפור הביטחון העצמי. אל תפספסו את ההזדמנות לשנות לעצמכם את החיים.

 

ביטחון עצמי

כבר מהילדות, תמיד ידענו להבחין בבעלי ביטחון עצמי. אישיות בטוחה היא אישיות שלא ניתן להתעלם ממנה, בכל מקום ובכל סיטואציה. לכולנו יש דעות, מחשבות ואפילו רעיונות מצוינים, אך לא לכולנו יש את הביטחון להתבטא. ביטוי עצמי בצורה בטוחה חשוב לא פחות מתוכן הדברים או הרעיונות. מגיע גם לכם ללמוד להתנהל בביטחון עצמי גבוה.

 

סדנאות דיבייט

אם עדיין לא שמעתם על סדנאות דיבייט, אנחנו לגמרי חושבים שהגיע הזמן. מטרת הסדנאות היא ללמד כישורים שונים בכלים מגוונים וחווייתיים. במרכזים אקדמיים שונים סדנאות דיבייט הן חלק מתכנית הלימודים. חברות גדולות במשק, מקומות עבודה ומרכזי נוער, כולם יודעים את הערך המיוחד שיש בסדנאות. אם אתם שואפים להתפתח, סדנת דיבייט היא דרך מצוינת להתחיל.

 

למי מיועדות סדנאות דיבייט?

המטרה העיקרית היא לתת לכם את הכלים שיעזרו לכם להשיג את המטרות שלכם. אם חשוב לכם לדעת לנהל דיונים, או לדבר מול קהל בביטחון סוחף. אם אתם רוצים לפתח כישורי מכירה מקצועיים, כולל כלים לשכנוע ומענה למחסומי מכירה. אם אתם שואפים להתקדם לתפקיד ניהולי, או בכיר יותר. כל אלו הן רק דוגמאות לכלים שתרכשו בסדנאות של שרביט מנהיגות.

 

סדנת יזמות

סדנת יזמות, מעבר להנאה הצרופה ולחוויה המיוחדת, היא סדנה שנותנת כלים חשובים לחיים. יזמות מתחילה  בחשיבה מחוץ לקופסה, וזה הדבר הראשון שתלמדו לעשות בסדנת יזמות. כלים נוספים שחשובים ליזמות הם ביטחון עצמי ודבקות במטרה. סדנת יזמות תפתח לכם כיווני חשיבה והסתכלות חדשים על כל הסובב אתכם, מחפצים עד בעלי חיים עד אנשים.

 

יזמות עסקית

ביטחון עצמי הוא חלק בלתי נפרד מהיכולת ליזום וליצור יש מאין. כדי לייצר סטארט אפ צריך בעיקר ידע חדש וביטחון ותיק. עם שני אלו תוכלו בקלות לגייס משקיעים ולנהל צוות עבודה. סדנת יזמות תיתן לכם כלים שישרתו אתכם בתחומים חברתיים ועסקיים רבים. אחד הכלים המרכזיים, כאמור, הוא הביטחון העצמי, שייתן לכם גב ויכולת עמידה איתנה בכל סיטואציה בחיים.

 

תסמכו על עצמכם

אם את מעוניינים לשפר את הביטחון העצמי שלכם, הגעתם למקום הנכון. אנחנו ממליצים בחום על הסדנאות המיוחדות הללו. תעניקו לעצמכם הזדמנות לשפר את התחושה האישית שלכם, ואת כל חייכם. הצלחה בכל תחום מתבססת על ביטחון עצמי, ביטחון שלך בעצמך, לפני הכול. ביטחון עצמי יעניק לכם באופן טבעי גם את הביטחון מהסביבה. צאו לדרך ושיהיה בהצלחה

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קלפים
אירועים
הופעה של אמן חושים בזום? האם זה אפשרי?

במהלך תקופת הקורונה התרגלנו לכך שבמקום ללכת עם חברים או המשפחה להופעה של הלהקה האהובה עלינו, הצגה טובה או מופע סטנד אפ בבר השכונתי, אנחנו יושבים בבית ומשתתפים באירוע דרך

אנשי שירות
שיפוץ בניין: סנפלינג או במות הרמה – מה עדיף?

בניינים ישנים או חדשים חשופים בתדירות גבוהה לפגעי מזג האוויר השונים הגורמים לבלאי מוגבר. הדבר בא לידי ביטוי בסדקים, חורים וקילופי צבע במקרה הטוב, ולנפילת אריחים וחשיפת ברזלי היציקה, במקרה

רחוב
תיירות
איינדהובן – בירת העיצוב של הולנד

מי שמכיר את איינדהובן שבדרום הולנד מכיר את העיר בעיקר בזכות מועדון הכדורגל המוצלח שלה, אך מרבית המגיעים למקום עושים זאת במקרה וללא כל הכרות מוקדמת וזאת על מנת לצאת