רשימת ציוד ליום הולדת מא’ ועד ת’

אין כמו יומולדת, היום הכיפי ביותר בשנה! יום הולדת מצריך ממכם, ההורים, לא מעט תכנון ומחשבה, ככה שנשמח לעזור עד כמה שניתן עם רשימת ציוד ליום ההולדת מ-א’ ועד ת’. מה קונים ומה הכמויות לכל דבר? כל המידע!

הילד מצפה להנות מחגיגה שהיא כולו עבורו, וזה בדיוק מה שאתם תתכננו לו. לא כי אתם חייבים, אלא כי אתם רוצים והוא הדבר היקר לכם ביותר בעולם. ראשית, יהיה עליכם לוודא שכל המוזמנים אכן מוזמנים. אתם לא רוצים שמישהו ירגיש לא כלול בחגיגה. לאחר שאתם עורכים את רשימת המוזמנים, כדאי לחשוב על לוקיישן מצוין, עדיף לוקיישן בו ניתן לנפח מתקנים מתנפחים להשכרה (אפשר גם לרכוש).

 

אילו סוגי מתנפחים ליום הולדת קיימים?

ילדים רבים מבקשים להנות מפעילות של מתקנים מתנפחים (אפשר גם מתקן מתנפח רטוב בקיץ), ובהחלט יהיה מומלץ לאחסן מתקן מתנפח קבוע במחסן. תוכלו למשל לרכוש מתנפח ליום הולדת מסוג הפיהופ (הפי הופ), שכולל גם שטח קפיצה וגם גלישה. כיף אמיתי.

מעבר למתנפחים, רשימת הציוד ליום הולדת כולל עוד פריטים רבים ונוספים, כולל למשל מתנות קטנות לשאר הילדים שמגיעים למסיבה (בהנחה שיש אחת). החברים שיגיעו למסיבת יום ההולדת ישמחו מאוד לקבל גם הם מתנות קטנות, אפשר סמליות לגמרי.

 

כמה יעלו לנו מתנות לחברים של הילד?

אתם לא צריכים להשתגע כאן ולגרוע רבות מהתקציב שלכם. כל עוד הילדים לא מרגישים מקופחים, עשיתם את שלכם. מעבר לפעולות אלו, יהיה עליכם גם להחליט על נושא המסיבה. אם המסיבה היא בקיץ, אפשר להחליט על WET PARTY לילדים.

מסיבה רטובה לילדים יכולה לכלול בריכה, אך גם בהחלט אפשר לקיים מסיבה רטובה ללא בריכה. מה עושים? אפשר לרכוש מתקנים מתנפחים מעוצבים ורטובים, למקם אותם בחצר ולהנות בגדול! מה יותר כיף מהרבה מים, גלישות על מתנפחים לימי הולדת וילדים מחויכים?

 

רשימת המוזמנים וגם ווידוא הגעתם

אם אתם רוצים לוודא שכל המוזמנים יגיעו לחגיגה, אנחנו אישית ממליצים על הכנת הזמנות רשמיות, אותן תוכלו לחלק פיזית, אך גם בהחלט אפשר לעשות זאת דיגיטלית. כיום ניתן לייצר בקלות הזמנות דיגיטליות, ואפילו אפשר להשתמש בסיוע של חברות הפקה לימי הולדת עבור ההפצה של ההזמנות והווידוא של הגעת האורחים.

באופן כללי, ככל שהמסיבה תהיה משמעותית יותר, כמובן שכך הארגונים והסידורים יהיו רבים. אם אתם נמנים בין האנשים המינימליסטים יותר, לגמרי אפשר לחגוג מסיבת יומולדת במסעדה טובה, או אולי אפילו בחיק הטבע. בסופו של דבר, הילד יזכור את יום ההולדת לחיוב כי השקעתם והקדשתם לו מזמנכם. למרות שנדמה לנו שילדים זקוקים להמון תעסוקה, לפעמים דווקא הדברים המינימליסטיים יכולים לספק אותם עד מאוד. והכי חשוב, שיהיה הרבה מזל טוב ובהצלחה בארגונים!

ילד עולה מתקן

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שוקולד חם
שיטות עבודה עם שוקולד
שולחנות לסדנאות שוקולד

 הילד או הילדה חוגגים יומולדת ומי מאיתנו לא רוצה יומולדת מתוקה של סדנת שוקולד? כזאת שגם המבוגרים יהנו ממנה. כל הורה היה רוצה לתת לילד שלו את היומולדת הכי שווה

צלחת עם חתיכה
אירועים
עוגות שוקולד מיוחדות

אם יש אירוע שאי אפשר לשכוח כל כך מהר בחיים ושתמיד יהיה לנו נעים להיזכר בו, זה אירוע החתונה. לכן ברור מדוע רוב האנשים שבוחרים להתחתן רוצים לעשות את זה

קינוחים
מתנות
איך לבחור מתנה לקונדיטור

קונדיטורים עוסקים בהכנת ועיצוב עוגות ומתוקים למיניהם. נראה שמקצוע הקונדיטוריה נחשב למקצוע טעים ומוצלח במיוחד. אם אתם מכירים קונדיטורים, כאלו שהם קרובים אליכם, או שהכינו לכם עוגה טעימה ומעוצבת במיוחד,