שוקולד או דובי כמחווה רומנטית

המחווה הרומנטית המושלמת יכולה להיות הצהרת אהבה פומבית, או נסיעה מטורפת על פני חצי עולם כדי להגיע אל מי שאוהבים ולהיות איתם. היא יכולה להיות ארוחה מפנקת שהכנתם בעצמכם, או טיול לאור הירח. המחווה האולטימטיבית, היא תמיד כמובן הצעת נישואין, אבל אם אתם עדיין לא שם, אם אתם מחפשי מחווה צנועה, שתגיד – “אני אוהב אותך”, “את חשובה לי”, או אפילו “מזל טוב ליום האהבה”, תוכלו לבחור מתנה מפנקת ובלתי נשכחת. אין ספק שהמקומות הראשונים מבין המתנות הרומנטיות שמורים לזרי הפרחים, לחבילות השוקולד היוקרתי ולדובי פרווה, אבל מה באמת עדיף לתת בתור מחווה רומנטית מושלמת? אנחנו כאן כדי לנסות לענות על השאלה.

דובי מול שוקולד – כל היתרונות והחסרונות

כדי לעזור לכם בבחירה, נבחן את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאפשרויות:

חבילת שוקולד לאהובת ליבך

היתרונות של חבילת שוקולד מתחילים בבחירת השוקולד הנכון – הוא צריך להיות שוקולד איכותי, רצוי שיהיה מייצור ביתי אצל שוקולטייר מומחה. שוקולדים כאלה יכולים להגיע בצבעים שונים, בצורות שונות ובמגוון סוגי מילוי מיוחדים ויוקרתיים.

אוהבי השוקולד יוכלו לומר לכם, שאין כמו חבילה של פרלינים בייצור אישי, כדי לשמח את ליבם, אבל אפילו שוקולד מיוחד ויוקרתי, צריך להתאים לטעם של מי שמקבלים אותו.

אז לפני קניה של שוקולד כזה, תצטרכו לברר מה הם אוהבים.

האם מתאים להם שוקולד במילוי תפוז? האם הם מספיק הרפתקניים כדי לטעום גם שוקולד במילוי בטעם אבטיח? או שכדאי לדבוק בטעמים המסורתיים ולבחור שוקולד חלב עם קרם אגוזים, פצפוצי שוקולד, או מילוי דובדבן טבול בליקר?

נשמע כמו בחירה לא פשוטה, אבל תהיו חייבים לדייק, כדי לבחור מתנה באמת מוצלחת.

ומה לגבי דובי?

אולי זה נשמע קצת פשוט בתור מתנה רומנטית, אבל דובי יכול להיות כל כך מגוון ולהתאים ממש לכל אחת, כך שאולי תהיו מופתעים.

באתר דובים תוכלו למצוא דובים בכל הגדלים – החל מדובי ענק בגודל שניים וחצי מטר וכלה בדובי קטן של כשישים סנטימטר.

דובי כזה מספק לכם לא מעט יתרונות – תוכלו לבחור מתוך מגוון גדול של צבעים, תוכלו לבחור כמעט כל גודל שעולה על דעתכם ולהפתיע את אהובתכם עם דובי ענק שיגרום לה לתדהמה. עם דובי כזה היא תוכל להתכרבל בלילות קרים – במיוחד אם אתם לא ביחד.

מחירי הדובים באתם הם מגוונים ומתאימים לכל כיס ומומלץ להיכנס, לראות את המגוון ולהתאהב.

קופסת שוקולד

לסיכום – על טעם ועל ריח אין מה להתווכח

הבחירה צריכה להיות מותאמת לאישה שמקבלת את המתנה, אבל אם אתם רוצים לבחור בצורה רציונלית, מתנה שתישאר איתה לנצח ותשמש אותה לאורך זמן – אין ספק שדובי הוא הבחירה הנכונה.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
פטור ממס הכנסה
כללי
מי מועמד ראוי לפטור ממס הכנסה?

הרבה אנשים מנסים לחסוך במה שאפשר, כמה שפחות הוצאות ועלויות, העיקר להנות מחיסכון של כמה מאות שקלים. האבסורד הוא שרבים מהם לא יודעים כי מצבם מזכה אותם בקבלת פטור ממס

שוקולד חם
שיטות עבודה עם שוקולד
שולחנות לסדנאות שוקולד

 הילד או הילדה חוגגים יומולדת ומי מאיתנו לא רוצה יומולדת מתוקה של סדנת שוקולד? כזאת שגם המבוגרים יהנו ממנה. כל הורה היה רוצה לתת לילד שלו את היומולדת הכי שווה