תכנון חתונה בפחות מ-24 שעות, האם זה אפשרי וכיצד?

החלטתם להציע לבחירת ליבכם ולהתחתן ממש עכשיו? החלטתם שאתם מאורסים יותר מדי זמן ואתם לא רוצים לחכות דקה נוספת? החלטתם לחסוך אלפי שקלים ולחגוג חתונה תוך 24 שעות? ריכזנו עבורכם מספר טיפים בנשא שיסייעו לכם לצלוח את המשימה הלא פשוטה הזו.

כניסה לחופה

 

מאיפה מתחילים לארגן את החתונה?

הצעד החשוב ביותר שעליכם להתחיל ממנו הוא בחירת אולם האירועים או גן האירועים שאתם תערכו בו את האירוע שלכם. הרי לא תתחילו להוציא הזמנות למוזמנים שלכם או לקבוע עם קייטרינג ללא שיש לכם אולם אירוע. לפיכך, תצטרכו לחפש מבני עשרות גני אירועים שונים ואולמות חתונות שונים, ולהכריע מי האולם המתאים ביותר עבורכם לטובת האירוע המהיר. צריך לקחת בחשבון שהרבה מאו מהאופציות שתרצו לא יהיו רלוונטיות מכיוון והן יהיו תפוסות.

לאחר שהחלטתם על המיקום והאולם שבו תיערך החתונה שלכם, אתם יכולים לעבור לשלב הבא. בחירת שמלת הכלה, בחירת הדיג’י, קניית טבעות נישואין, קניית חליפת החתן, אנשי צוות שונים (כמו צלמים, קייטרינג, עמדות הפעלה שונות וכו’), הזמנת אלכוהול וכמובן הסעות – הם הדברים העיקריים שיהיה עליכם לסגור בפרק הזמן הקצר הזה.

סביר להניח שאם אתם לא אנשים מקושרים שיש לכם אנשי קשר בכל תחום מהתחומים שציינו כאן, יהיה לכם קשה מאוד להתחיל לחפש בגוגל או דרך חברים על אפשרויות שונות – הן מבחינת הזמן והן מבחינה תקציבית.

הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות הוא לחפש אתרים שמאגדים את כל הנושאים השונים שעליכם לעשות ולארגן לפני החתונה שלכם, ומציעים לכם את המחירים האטרקטיביים ביותר – ממש כמו חברת SAVE A DATE.

 

כיצד תוכלו לעשות זאת בצורה הטובה ביותר?

סביר להניח שהיתרון הגדול ביותר בבחירה לארגן חתונה תוך 24 שעות הוא היתרון הכלכלי. אולמות אירועים או גני אירועים שנשארו ריקים, ישמחו לארח אתכם מהיום למחר ואפילו להוזיל את המחירים שלהם כדי שתבואו אליהם ולא תלכו למקומות אחרים (הרי בכל זאת האולם שלהם נשאר ריק, אז למה לא).

באותה נשימה, גם התעסקות מול דיג’י, חברות הסעה שונות ואנשי הפקה שיסייעו לכם להפוך את האירוע לאירוע טוב יותר, בדרך כלל יבקשו מחירים נמוכים יותר כאשר מדובר באירוע שמתקיים מהיום למחר.

לכן חשוב מאוד שתקפידו לבדוק שאכן אתם מקבלים הנחה במחיר ביחס לאירוע רגיל שמתכנן את החתונה שלנו כמה חודשים לפני כן – הנחה שאתם זכאים לה מתוקף בחירתכם לעשות את החתונה מהיום למחר.

חשוב לציין שמדובר במשימה לא פשוטה ואקסטרימית למדי, שלא מתאימה לכל אחד או אחת מאיתנו.

ללא ספק תצטרכו לרכז המון דברים לכדי יום אחד גדוש ועמוס שיכלול גם את ההכנות האישיות שלכם לאירוע, וגם את ההכנות מול אולם האירוע, חברת הקייטרינג, חברת ההסעות, עובדי ההפקה השונים ועוד. אבל היי, אתם מתחתנים אז מה הלחץ?

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
לשכור דוכני מזון באירוע הבא שלך
אירועים
7 סיבות להשכרת דוכני אוכל באירוע הבא שלכם

אוכל ממלא תפקיד מרכזי בכל אירוע, בין אם זה פסטיבל, מפגש תאגידי או חגיגה קהילתית. בעוד שאפשרויות קייטרינג מסורתיות הן לרוב פופולריות, השכרת דוכני מזון לאירועים יכולה להיות מחליף משחק.

שי לחג
מתנות
בוחרים חכם מתנות ללקוחות לראש השנה

אז כן, סוגיית הבחירה של מתנות ללקוחות לראש השנה היא סוגייה בהחלט לא פשוטה, בעיקר בגלל שעומדות בפניכם כל כך הרבה אפשרויות. הטיפ שלנו כדי שתוכלו לבחור בצורה חכמה הוא

דגל
כללי
קיל איירן – למי שרוצה להכיר את אירלנד באמת

קיל איירן (הידועה גם כקילארני) שוכנת בדרום מערב אירלנד במחוז קרי. קיל איירן הפכה עם השנים לאחת הערים הפופולריות ביותר בקרב תיירים באירלנד ואף זכתה בפרסים כמו העיר השמורה ביותר

עוגת חתונה
אירועים
כיצד לבחור עוגה לחתונה? כל המידע כאן

באלבומי התמונות המשפחתיים של ההורים או של סבתא וסבא, תמצאו במרבית הפעמים תמונה מסורתית של עוגת החתונה או תמונה של הזוג המאושר לצד העוגה. בדיוק כמו אצל ההורים והסבים שלנו,